SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Är det bara jag och c90368 som orkar bomba er andra med nya filmer och bilder?
Tycker det vart dåligt drag här inne det sista..!MVH
KristoferKommentar
-
Det skulle sett ut som följer
Crenicichla;727225]Är det bara jag och c90368 som orkar bomba er andra med nya filmer och bilder?
Tycker det vart dåligt drag här inne det sista..!MVH
KristoferKommentar
-
Dessa Black Mollys har en liten underlig historia. Jag köpte en hanne och två honor för att ha som inskolningsfisk till mitt 180 liters TA. Jag tog för givet att dom inte skulle klara sig så länge i det sällskapet. Men dom var så dumma så dom fattade inte att dom skulle vara rädda mot bitska TA ciklider
När jag sedan sålde av TA för att göra om till surt SA så fick dom gå kvar. Dagen efter i det nya vattnet hade de släppt ca 60 yngel
Nåväl det får bli mat till mina nya Discus, tänkte jag. Men leveransen av Discus dröjer och samtidigt har jag mina unga Schackbräden på gödning, vilket medfört att Black Molly ynglen växt med rekordfart
Så jag var tvungen att flytta över föräldrar och en del yngel i stora karet, men nu har det blivit en 50 nya yngel i stora karet och eftersom det inte finns några stora firrar där nu så klarar dom sig oxå!
Så här lägger man ner tid och pengar på svåra survattenfiskar och det slutar med någon sorts Black Molly odling
Discusarna får väl äta det de vill ha, när de väl kommer, resten får jag nog samla ihop och lämpa av hos någon affär.Kommentar
-
Tycker ochså att det är inspirerande att tråden hålls igång, skall själv försöka att bidra med lite fler bilder så småningom.
Mvh/Andreas.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Sagt och gjort, så la jag upp en bild på Afrikanska ciklider.Kommentar
-
-
Wow, både bra bilder och motivKommentar
-
Kommentar
Kommentar