SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Puttar in ett par bilder till...
Det där med system kameror är inte helt enkelt, de är helt klart lättare att få skarpa bilder när man använder blixten, men de blir så mörkt runt om kring då.. Jaja här kommer de
Första bilden tagen med blixt och endast 1 lysrör tänt i karet.
Andra bilden tagen med 3 lysrör tända och dagsljus ute om jag inte missminner mig.
Bilderna föreställer Geophagus Brasiliensis elelr ialf. någon fisk innom Barsiliensis komplexet.
Första bilden är förhoppningsvis en hona och de 2 andra är med stor sannolikhet 2 hanarMVH
KristoferKommentar
-
Nu när jag tittade efter igen så blev jag osäker på vilka jag tycker är skarpast och vilket som är enklast
2 till kommer här på sama hanar..MVH
KristoferKommentar
-
Äsch de blir inge bra när man måste krympa dem så, eller så vet jag inte hur man gör för att krympa dem snyggt.MVH
KristoferKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
MVH
KristoferKommentar
-
Tråkigt nog var jag sjuk hela förra veckan, men inget ont som inte har ngt gott med sig.
Jag hittade ANcistrus yngel i mitt 540 och jag hade lek av någon av mina 2 Corrydoras arter i 540 karet med.
Detta var första gången någonsin för båda arterna, Ancistrusarna har jag haft på känn att de lekt wett antal ggr för men aldrig sett ngn avkomma, men Corrysarna har de inte vart ens en misstanke om tidigare.
Vill även passa på att slå ett slag för L092 jag köpte 3st till mitt 720 för någon vecka sedan och bättre algätare har jag nog aldrig vart med om.
De syns verkligen att de jobbat flitigt!
Kom igen allihop upp med mer bilder nu!MVH
KristoferKommentar
-
Hej
Nijsseni är helt fantastiskt underbara!! Hoppas få se film på den sturske hanen också.
Mvh NiklasMina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.Kommentar
-
Kommentar