SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
180 liters akvarium
Invånare:
3 Crossocheilus oblongus Siamesiska Algätare
3 Otocinclus vestitus
5 Dicrossus filamentosus Schackbrädesciklid två hannar och tre honor
Ett större antal Black Molly yngel som väntar på att bli Discus mat
http://www.youtube.com/watch?v=hc-gV0R9H4sKommentar
-
Schackisar är ena riktiga juveler, de ser så näpna och snälla ut.
Troligt att det blir ett gäng sådanna när min 375 skall inredas
Skicka in mer bilder allihop!
MCH
KristoferMVH
KristoferKommentar
-
mvh
olofKommentar
-
Bör man presumera att detta "nattliga" schaktande är ett signifikativt handlingssätt för Tapajos? Eller kan man godtyckligt anta att det gäller ett flertal jordätararter?
Mvh/AndreasKommentar
-
Kommentar
-
Hahhh ja måste kolla mina Orange Head om dom gör lika dantDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Kommentar
-
Fan va kul de e med fiskar!
-Släng ut tv:n för bövelen..Kommentar
-
Första bilden som jag publicerar taget med min nya kamera Nikon d40x och 55/200 objektivMVH
KristoferKommentar
-
-
-
-
Såna där gropar gör mina tapajos varje natt. Mitt akvarium tänds ganska sent på dagen, vid 12:00, och innan rampen tänds ser man tydligt de "ligger" i sina små till stora gropar till "sängar" här och var. I dag såg jag även en av nicagurense ligga och "softa" i en grop innan deras "sol" hade satts på.Kommentar
-
Såna där gropar gör mina tapajos varje natt. Mitt akvarium tänds ganska sent på dagen, vid 12:00, och innan rampen tänds ser man tydligt de "ligger" i sina små till stora gropar till "sängar" här och var. I dag såg jag även en av nicagurense ligga och "softa" i en grop innan deras "sol" hade satts på.
Ska bli intressant att se hur det utvecklar sig, för nu börjar mina tapajos bli lekmogna de med...
/PabloKommentar
Kommentar