Länkar upp en bild på min lilla ancictrus, synd bara att pictusmalen var i bakrunden
SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Så här ser mitt 720-Sydamerikakar ut nu när växterna har börjat röra på sig.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Lägger upp en bild på en klassiker! Fjärilsciklid!To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
-
För att kunna ladda upp bilder måste man vara NCS Medlem och ha NCS Medlemsbehörighet i forumet:
Mer information hittar du på:
eller:
Så har vi då avverkat den första månaden på det nya året och därmed kommer även en ny avstämning av medlemsbehörighet att göras för åtkomst till medlemsspecifika funktioner på Ciklid.se. Denna tråd kommer att ge info om NCS Medlemsbehörigheter och vilka medlemmar som blivit bekräftade udner året. Under 2006 var det 330 avJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
-
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
En suddig bild på min Geophagus iporangensishanne.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Bifogar en bild på min Crenicichla wallachiihanne. Ni får gärna använda den i artregistret.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
En liten video från mitt 720- liters Sydamerikakar. Växterna börjar ta sig. Karet ser bättre och bättre ut för varje dag.
http://www.youtube.com/watch?v=EBoSjFulx3E
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
Mvh//IngemarKommentar
-
Kommentar