Lite fler bilder på mina Sydamerikanare! Ja Alex jag får nog överväga det där med Diskus. Det vore en utmaning. Och det kanske skulle ge min hobby en ny dimension!!!
SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Här är en bild på min Crenicichla wallachii "Rio cumina" hona. Och ett av mina metaepar i lektagen.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av hampusjag lägger upp bilder jag med.
Mina påfåglar!
GÄSP!
En bild på en av mina pictus-malar som glider fram för att hämta en mumsbit.
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Daniel_NHar du några fler bilder på dessa? Och hur får du dem så blå? Fina var de
Föräldrarna är riktigt snygga och stora.
Skall se om jag kan plocka fram kameran och ta lite nya bilder.Ny Akvarist, med en hel*etes massa frågor...Kommentar
-
Ursprungligen postat av DreasDen fina blåa färgen har de efter sina oehört vackra föräldrar, jag själv bara sköter om dem så bra jag kan. Jag pratade med en lokal handlare om varför de är så blåa, tittar man på andra bilder så ser de mer gråa ut. Han trodde kanske att det är inblandat andra arter med mer blå färg i sig, men vilka arter det kunde han inte säga.
Skall se om jag kan plocka fram kameran och ta lite nya bilder.Kommentar
-
Ursprungligen postat av DreasDen fina blåa färgen har de efter sina oehört vackra föräldrar, jag själv bara sköter om dem så bra jag kan. Jag pratade med en lokal handlare om varför de är så blåa, tittar man på andra bilder så ser de mer gråa ut. Han trodde kanske att det är inblandat andra arter med mer blå färg i sig, men vilka arter det kunde han inte säga.
Skall se om jag kan plocka fram kameran och ta lite nya bilder.
Hur stora är de?Kommentar
-
Här är en liten bild på en av mina nyanskaffade nyckelhålsciklider. Dom är ju väldigt vanliga. Men jag tycker att de är en av de vackraste sydamerikanerna. Mina går i ett 105-literskar.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Skickar en liten bild på mina A. metae i lekbestyr. Metaen börjar bli lite av en favorit Den förstabilden visar honan som fläktar över rommen.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Hej!
Hej!
Matz jättfin Nyckelhålsciklid även dom andra är mycket fina,hade nyckelhål förut ihop med diskus det var en bra kombination,Mvh Ann-MariKommentar
-
Ursprungligen postat av annmariHej!
Matz jättfin Nyckelhålsciklid även dom andra är mycket fina,hade nyckelhål förut ihop med diskus det var en bra kombination,Mvh Ann-MariTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Jordätarbilder
Länkar till ett album med mina jordätare, sålda som Geophagus Tapajos (orange-head). De är ganska små fortfarande, kanske 8 cm som störst. En är mycket mindre än dom andra och växer inte så snabbt trots god aptit.
Kommentar
-
Kommentar