Här kommer lite kort!
Bild 1: Ngn Apistogramma Sp jag fick med från auktionen
Bild 2: Stolt Scalare pappa
Bild 3: S. Leucostictia Yngel
SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
guianacara geiy oiyopock
en liten trevlig jordätare
En liten film från deras naturliga biotop...
Senast redigerad av zenon; 29 November 2009, 19:52.Lämna en kommentar:
-
Under senaste veckorna har Cupido börjat visa lite attityd mot varandra. Numera är de nästan alltid utspridda i hela karet, mot förut då de nästan stimmade.Lämna en kommentar:
-
fina filmer! lagom snygt för sidan 100! jag är mycket förtjust i dina cupido! flaggorna har ju inte mycket att förlora på sanden. där har de ju ingen vana att gräva efter mat. annars hade det kanske sett annorlunda ut? kul upplägg i dina kar ock!!Lämna en kommentar:
-
En liten kort film på den dominanta Jordätaren, som jag tycker börjar få lite färg
Lämna en kommentar:
-
Tur du har jordätara i de där karet för odm där fiskarna verkade ju inte vara stressade med något för fem öre hehe... men fint e karet!"Lämna en kommentar:
-
En liten film på mina halvvuxna Flaggciklider som är lite av birollsinnehavare i detta kar.
Har fyra stycken, varav ett par som har lekt en gång.
Notera hur paret håller revir där det finns växter, men de är inte välkomna på den grusiga delen av karet.
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Hittade en film som ni kanske inte sett, med undervattensbilder från Rio Tapajos.
Ni får bla. se Laetacara, Ap. agassizi, Ap. arua, Dicrossus och Taeniacara candidi. Dvärgcikliderna var najs
http://www.aquanet.tv/Video/173
En av de absolut bästa SA filmer jag sett!
Tog mig friheten att starta en tråd på Zoopet med länk till filmen.
Naturligtvis med länk hit och äran till digSenast redigerad av c90368; 27 November 2009, 11:11.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: