If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bild 1: Ngn Apistogramma Sp jag fick med från auktionen
Apistogramma bitaeniata "Yellow" det finns flera naturliga färgvarianter men vanligast är "yellow" och "blue" som din är gul i fenorna och blue är blå i fenorna.
Yes! Jag är övertygad om att det är Bitaeniata som jag har iaf Dock tyvärr bara 1+1 hade velat ha fler honor. Men dom går i ett 40L inrett med små krukor och massor med eklöv helt ensamma så det kanske kan bli lek ändå Kör även torv i filtret.
Yes! Jag är övertygad om att det är Bitaeniata som jag har iaf Dock tyvärr bara 1+1 hade velat ha fler honor. Men dom går i ett 40L inrett med små krukor och massor med eklöv helt ensamma så det kanske kan bli lek ändå Kör även torv i filtret.
De kommer säkert leka, först är hannen elak mot honan men när de väl lekt får hannen gömma sig för honan om han inte vill ha stryk
Haha Nej det är killen som hade karet innan som fick för sig att det var snyggt att slänga ner massa plastpärlor Har tyvärr några sådana kvar , trots att jag bytt sand.
Dina filmer tycker vi också om Maths! Nu var det ett tag sedan den senaste kom .
Har precis gjort ett vattenbyte i det stora och då ser jag att columbianerna har satt igång att leka. Måste iväg ett tag men kanske att jag hinner knåpa ihop en film jag också...
Kommentar