SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tack så mycket. Jo de är rätt bra storlek på dom. Dom två största är väl runt 20- 25 cm skulle jag gissa på.
http://qb9ozw.blu.livefilestore.com/...A/DSC_0029.jpgCAKommentar
-
Tackar! Kul att så många verkar gilla fiskar och karKommentar
-
Kommentar
-
Inte lätt att lyckas hålla hantlar ihop med vallisneram, men du har lyckats! Grymt snygga hantlar, är det red neck?Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Kommentar
-
Mina hantlar rör inte växterna annat än när det är lekdags. Det varierar nog beroende på variant. De kan gå dagar utan mat och de rör inte växterna.
mvh
olof+Kommentar
-
Lite bilder på det senaste tillskottet i 720 karet, tio fjärilar, samt två orangehead som tränar symetrisk uppställning.
Fortsätt ladda upp bilder nu, känns som att sydamerika delen av forumet var på g ett tag för att ha svalnat igen.Kommentar
-
Nej det har inte svalnat, min nya laddare anländer på fredag sen blir det kort!!! Vi måste ju övertyga folk om att SA är the shitOver and out // Mathias
-
Här kommer lite gamla bilder!
Bild 1: Farsans Bahia red med yngel.
Bild 2: En gammal altifrons ca 25cm som jag hade.Over and out // Mathias
-
Tog hem den stora system kameran ifrån jobbet idag för att pröva fotolyckan. Fick väll till några hyffsade (jämnfört med tidigare bilder) försök. Jisses vilka färger fjärilarna får när dom spänner upp sig! Ser ju nästan ut att passa i ett korall rev till och med!Kommentar
-
-
mycket fina kort, tycker jag. håller med om fjärilarnas skönhet! den färgplottriga sanden tar dock över lite. nu vet jag, vad jag ska undvika när jag ska ta kort på mina firrar.en kan bli beroende av att sitta framför karetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar