Och ytterligare en bild på en Aequidens metae. Härlig fisk med en tuff approach.
SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Ursprungligen postat av tezzMitt senaste SA la ner det pga tids brist och intresse svackaTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénFina bilder på läckra fiskar! Jag gillar speciellt bilden på Scalaren! Den ser mäktig ut! Hur stor är den?Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Johanhur går det med redbacken Peter? leker de än?
Någon som kan tipsa om bra mineralsalt som inte kostar skjortan, vi snackar flera kilo ca 5kg förpackning och inte 100ml burkar, vanligt salt kan man ju ta nåt rent och billigt men för mineralernas skull är jag lite mer osäker....Mvh
Peter
-
Ursprungligen postat av cichlids4funjo de leker ibland men är oftast ganska skygga så jag vete fan men de käkar upp till slut men skam den som ger sig, vi har skaffat större osmos nu och ska köra saltat osmos till alla firrar tror det är nåt tjall på kranvattnet för tillfället här..
Någon som kan tipsa om bra mineralsalt som inte kostar skjortan, vi snackar flera kilo ca 5kg förpackning och inte 100ml burkar, vanligt salt kan man ju ta nåt rent och billigt men för mineralernas skull är jag lite mer osäker....To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénGranngården har ju 25 kilossäckar av mineralsalt. Jag tror inte att det kostar mer än 150 kronor. Ursäkta reklamen
vad heter detta salt?
det saltet jag hittade på granngården var 99,9% rent nacl (skjut mig gärna för kemiformeln mitt sämsta ämne men jag tror det heter så). 99,9% vanligt salt altså, nu var jag mer ute efter mineralerna som behöver tillsättas till ett R/o Vatten........
mvh
PeterMvh
Peter
-
Kommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääDiverse diskus man har i kammaren nu. Vuxna, singlar och lite avkomma.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääDiverse diskus man har i kammaren nu. Vuxna, singlar och lite avkomma.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénSnygga firrar! Man kanske skulle pröva på diskus i allafall! Men det verkar svårt att sköta dem på bästa sättMvh AlexKommentar
-
jag lägger upp bilder jag med.
Mina påfåglar!
GÄSP!
En bild på en av mina pictus-malar som glider fram för att hämta en mumsbit.
Kommentar
Kommentar