SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
-
129:- styck för 5-6cm guldsöm låter som ett äkta ockerpris!540 (180x60x50) under uppbyggnad
30L Nano under planering
Drömmer om ett NanorevKommentar
-
-
-
Kommentar
-
OM du syftar på kulfiskana så startade jag en tråd om det här
Lite bilder på våran 125 som vi startade för ett par veckorsen, fisken har varit i en vecka men vattnet har varit allt för grumligt för att få bra bilder, fortf rätt grumligt. Detta pga av att jag flyttade och möblerade alla saker i akvariet med bottengödning som yrde upp, men det börjar rätta till sig nu efter några vattenKommentar
-
Här kommer lite kort!
Bild 1: Kuben med VF Red Back Scalare paret & 5st Corydoras Aeneus
Bild 2: VF S. Leucostictia juvenil
Bild 3: VF S. Leucostictia juvenil
Bild 4: VF S. Leucostictia Hanne
Bild 5: VF S. Leucostictia juvenilOver and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
Mycket fint, skall du inte sätta något imellan akvarierna? Så att arterna inte retar sig på varandra igenom glaset om de nu var lek som var tanken hehe.Kommentar
-
Tror inte det spelar ngn större roll då jag tänkt ha yngel i 250L som står brevid, men jag har ändå funderat på att måla kortsidorna svarta också..Over and out // Mathias
-
Har inte fått medlems access så jag kan inte lägga upp bilder här men jag kan länka..
En av mina Geophagus Sp "Sao Pauloe"
Kommer mer bilder framöver när jag får rätt akvariumet och så.. massa projekt på gång ju!
JensKommentar
-
Ja kom igen nu mer bilder! Hittar inte min laddare till kameran men så fort jag gjort det kommer det mer kort!Over and out // Mathias
-
Har inte så mycket fisk att fota ännu, så det fick bli en bild till på mina jordätare. Är inte van vid kameran ännu men börjar vänja mig vid den nu!!
JensKommentar
-
1050 l jordätare i mitt kök
Några kraftigt beskurna bilder från mitt kök. Tog drygt ett år att hitta de rötter jag ville ha...Kommentar
Kommentar