SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Här kommer 2 kort till på mina juveler Den ena när hanen putsar en av rötterna dom leker på ibland.Over and out // Mathias
Jordätare - Eartheater - DustsmaskerKommentar
-
-
Vet inte exakt, dom är köpta på nols ciklidhobby för ca 2 år sedan. Då var dom iofs redan 15cm ungefär. Skulle tippa på mellan 3-5 år någonstans.Over and out // Mathias
-
-
fy vad granna fiskar! jag smäller av, vill ha, vill ha, har ingen plats får njuta av dina iställe. nåt foto nån gång igen? tack så länge i alla fall!en kan bli beroende av att sitta framför karetKommentar
-
Kanske fixar lite fler kort senare idag, hade vart kul om ngn annan kunde fota lite i sitt SA kar! Så jobbigt är det faktiskt inte så kom igen nu!Over and out // Mathias
-
Köpte 10 st VF leucosticta som nu visar sig vara jurupari. 100 på det blir jag väl först när de lekt så jag ser hur de hanterar ruvningen; leucostictan ska ju vara larvofil, juruparin ovofil.
Hur som så är jag nöjd med mina jurupari men leucostictan är ju snyggare till färg och teckning...Dina verkar vara grymt snygga ex.Kommentar
-
Haha, jag köpte 6st små som Jurupari men dom verkar bli Leucostictia istället Har kollat runt en del och det verkar som mina stora Leucostictia är en variant som heter "amazon red".
Om några veckor med kameran tillbaka ska jag försöka få till bilder på mina Satanoperca jurupari och G. "tapajos orangehead" här
Köpte 10 st VF leucosticta som nu visar sig vara jurupari. 100 på det blir jag väl först när de lekt så jag ser hur de hanterar ruvningen; leucostictan ska ju vara larvofil, juruparin ovofil.
Hur som så är jag nöjd med mina jurupari men leucostictan är ju snyggare till färg och teckning...Dina verkar vara grymt snygga ex.Over and out // Mathias
-
Kommentar
-
ser riktigt najs ut! Kan du inte ta ett kort lite närmare på föräldrarna?Over and out // Mathias
-
Kommentar
Kommentar