Ursprungligen postat av Robin
SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kom igen och gör lite reklam för Southamerica!! Varför inte lite Diskus och Skalare!To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinSlänger väl in en bild på en fisk med garanterat trådens svåraste namn.
Tahuantinsuyoa macantzatzaTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Skickar en liten bild på en av mina favoriter från mitt 720 ett av två par Aequidens metae. Bilden ger inte rättvisa. För de är mycket färggrannare i verkligheten med sina orangeröda teckningar på sidorna.
Southamerica is the ultimate!!To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénKom igen och gör lite reklam för Southamerica!! Varför inte lite Diskus och Skalare!Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ursprungligen postat av cichlids4funok bild på yngelvårdande scalarerTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénJätttefina Scalarer!! Jag vill se mer!Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ursprungligen postat av cichlids4funjag har så dålig kamera bara mobilen men jag försökte iaf.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénMycket snygg SA!! har du fått tag i den och vilken storlek blir det på den. Skulle själv kunna tänka mig att ha ett par av den.Mvh
RobinKommentar
-
Hej!
Jag har ett gäng T. macantzatza på uppväxt. De växer rätt lånsamt så framåt hösten blir de i butiksstorlek.
Jag drog upp två kullar för något år sedan, säkert 120-150 st, men jag har inte sett att någon fått yngel på dem i sin tur (?). De är lätta att få i lek men ganska svåra att hålla. De blir lätt sjuka och kan vara ganska agressiva sinsemellan. Mer info:
Mvh
olofKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av LuttHantlarna på g, albino påffe och en röd oscar.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
-
Och så en bild på min Crenicichla wallachii "Rio cumina" Hane. Lite tjatigt kanske men jag älskar den fisken.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
Kommentar