lite bilder på min A. Metae
SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
En av mina småttingar.. Har ca 100st Hypselecara Temporalis som är redo för försäljning om ca 1 månadMVH
KristoferKommentar
-
Kommentar
-
Hehe jo de får jag hålla med om att timingen är bra, har redan prata med Mikael och han är ju helt klart intresserad, kunde eventuellt hjälpa mig få iväg dem till grossist tom.
Kul att du gillar dem, och ännumera kul att du konverterar från Tanganyika till SA.. Bra val!MVH
KristoferKommentar
-
satt å väntade nästan på detta å så händer det igen... mina guldsömmar la nu ägg igen... så här kommer lite bilder... =)hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Sen får jag verkligen berömma dig för ditt oförtröttliga och flitiga bildpostande, kul att tråden underhålls.
Mvh/Andreas.Kommentar
-
3dje gången sen jag skaffa guldsömmarna som dom nu lagt ägg.hur googlar man efter ett liv?Kommentar
-
Hehe jo de får jag hålla med om att timingen är bra, har redan prata med Mikael och han är ju helt klart intresserad, kunde eventuellt hjälpa mig få iväg dem till grossist tom.
Kul att du gillar dem, och ännumera kul att du konverterar från Tanganyika till SA.. Bra val!
Men kul, då får jag ju se dina yngel in action ;DKommentar
-
Låter bra, hur många Altum skall du ha?
Japp förhoppningsvis så går de några Choklad juveniler hos honom dåMVH
KristoferKommentar
-
-
Hej!
Lite färska bilder från ikväll. Mitt nyinförskaffade lekpar A. metae:
honan:
Mina L104:
mvh
olofKommentar
-
Tyvärr så måste man vara inloggad medlem för att få se dina bilder olof...
Kan du lägga upp dem ngn annan stans?MVH
KristoferKommentar
-
Kan lägga upp en bild på vår trotjänare från Luleå. Erik har adopterat honom som liten parvel och har vuxit till sig rejält. Gustav heter kisen och är världens charmigaste
G. BrasiliensisMvh AlexKommentar
-
Kommentar
-
Då kommer några fler bilder
1: Pappa choklad ciklid, han är ganska oskarp.. men men
2: Några av Pappa choklads huliganer, de är 14v idag och de största mäter 6,5-7cm med fenor
3: Satanoperca Sp. Rio Madre De Dios halv arg mönstring
4: Geophagus Sp. Belem trolig altifrons
5: Satanoperca Sp. Rio Madre De Dios i mer normal färgningMVH
KristoferKommentar
Kommentar