SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Hej då jag precis lärt mig att lägga upp bilder så tar vi en Potamotrygon Leopoldi .Har bara en kompaktkamera så kvaliten är väl inte den bästa.
Micke.Lämna en kommentar:
-
Vet att jag lovat AC Son lite bilder men eftersom det visade sig att jag inte har ngt fungerande redigerings program så kommer det röja lite till med bilder.Lämna en kommentar:
-
Igår fyllde mina diskus"yngel" 2 år som frisimmande.
För att fira det valde jag att slänga ihop två av syskonen till ett separat kar (incestvarning) De har haft sprattel tidigare i sällskapsburken men tänkte att de ska få en chans att dra upp en kull. Krukan som de använder är förövrigt samma kruka som de själva föddes på
Ursäkta för den värdelösa K810i kvaliten på bilden!
/JockeLämna en kommentar:
-
Igår fyllde mina diskus"yngel" 2 år som frisimmande.
För att fira det valde jag att slänga ihop två av syskonen till ett separat kar (incestvarning) De har haft sprattel tidigare i sällskapsburken men tänkte att de ska få en chans att dra upp en kull. Krukan som de använder är förövrigt samma kruka som de själva föddes på
Ursäkta för den värdelösa K810i kvaliten på bilden!Lämna en kommentar:
-
Skall ta mig i kragen i veckan och putsa av rutorna och skrapa lite alger så skall vi se om inte de kan komme ett elelr ett par kort om några dagarLämna en kommentar:
-
Vilken underbar tråd! Man blir inte bara lite sugen att starta upp akvarium igen!Lämna en kommentar:
-
Inte bara "Bolivian" var fin utan även "Snyggve" kommer högt på attraktionslistan!Lämna en kommentar:
-
-
Gäst svarade
Njae, nu tycker jag väl inte att det är något vidare drag i tråden längre...
Ser fram emot att få se nya bilder i tråden i största allmänhet framöver och gärna en uppdatering från dig Kristofer!
Mvh/Andreas.Lämna en kommentar:
-
ja har diskus med 5 sorters jordätare.corrydoras+10st 333 o vanliga ancistrus.funkar hur bra som helst 4år bara att se till att alla får bra med matLämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: