SA-Bilder - del 1

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Crenicichla
    svarade
    Fräsch rocka

Lämna en kommentar:

• Micke P
    svarade
    Hej då jag precis lärt mig att lägga upp bilder så tar vi en Potamotrygon Leopoldi .Har bara en kompaktkamera så kvaliten är väl inte den bästa.
    Micke.

Lämna en kommentar:

• Crenicichla
    svarade
    Vet att jag lovat AC Son lite bilder men eftersom det visade sig att jag inte har ngt fungerande redigerings program så kommer det röja lite till med bilder.

Lämna en kommentar:

• Banderad
    svarade
    Ursprungligen postat av Alexander Ylipää
    Igår fyllde mina diskus"yngel" 2 år som frisimmande.

För att fira det valde jag att slänga ihop två av syskonen till ett separat kar (incestvarning) De har haft sprattel tidigare i sällskapsburken men tänkte att de ska få en chans att dra upp en kull. Krukan som de använder är förövrigt samma kruka som de själva föddes på

Ursäkta för den värdelösa K810i kvaliten på bilden!
    Riktigt fin fisk Alexander.

/Jocke

Lämna en kommentar:

• Alexander Ylipää
    svarade
    Igår fyllde mina diskus"yngel" 2 år som frisimmande.

För att fira det valde jag att slänga ihop två av syskonen till ett separat kar (incestvarning) De har haft sprattel tidigare i sällskapsburken men tänkte att de ska få en chans att dra upp en kull. Krukan som de använder är förövrigt samma kruka som de själva föddes på

Ursäkta för den värdelösa K810i kvaliten på bilden!

Lämna en kommentar:

• Gäst
    Gäst svarade
    Ursprungligen postat av Crenicichla
    Skall ta mig i kragen i veckan och putsa av rutorna och skrapa lite alger så skall vi se om inte de kan komme ett elelr ett par kort om några dagar

Suveränt!

Mvh/Andreas.

Lämna en kommentar:

• Crenicichla
    svarade
    Ursprungligen postat av A C-son
    Njae, nu tycker jag väl inte att det är något vidare drag i tråden längre...
    Ser fram emot att få se nya bilder i tråden i största allmänhet framöver och gärna en uppdatering från dig Kristofer!

Mvh/Andreas.
    Skall ta mig i kragen i veckan och putsa av rutorna och skrapa lite alger så skall vi se om inte de kan komme ett elelr ett par kort om några dagar

Lämna en kommentar:

• sa-aqua
    svarade
    guianacara geiy oiyopock

en liten trevlig jordätare

Lämna en kommentar:

• Linda A
    svarade
    Vilken underbar tråd! Man blir inte bara lite sugen att starta upp akvarium igen!

Lämna en kommentar:

• StefanL
    svarade
    Inte bara "Bolivian" var fin utan även "Snyggve" kommer högt på attraktionslistan!

Lämna en kommentar:

• Robin Floridan
    svarade
    Ursprungligen postat av sa-aqua
    herr bolivian han är inte rädd för nån

Rackarns, nu blev jag grymt sugen på SA... Sicken fisk, kanske skulle "slänga" ut mina l. ocellatus!

Lämna en kommentar:

• Wilhelm
    svarade
    Slänger in en bild på Snyggve som huserar i ett av mina kar!

Lämna en kommentar:

• Gäst
    Gäst svarade
    Ursprungligen postat av Crenicichla
    Gött att tråden löper vidare, har hmnat i ett mellanläge med fotandet då jag tycker jag har för kasst objektiv och ingen blixt... Men om jag skaffar mig lite tålamod så skulle jag säkert kunna få upp en och anan bild

Njae, nu tycker jag väl inte att det är något vidare drag i tråden längre...
    Ser fram emot att få se nya bilder i tråden i största allmänhet framöver och gärna en uppdatering från dig Kristofer!

Mvh/Andreas.

Lämna en kommentar:

• sa-aqua
    svarade
    ja har diskus med 5 sorters jordätare.corrydoras+10st 333 o vanliga ancistrus.funkar hur bra som helst 4år bara att se till att alla får bra med mat

Lämna en kommentar:

• Pabbe
    svarade
    Ursprungligen postat av sa-aqua
    herr bolivian han är inte rädd för nån
    Snygg. Funderar själv på att skaffa några mindre arter till mitt SA/jordätare. Det verkar ju funka. Eller så kastar jag jag ut mina CA från mitt 1100 L och kör bara SA...

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...