SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Trevligt att höra!! Det kan stämma jag sålde några kullar till A-leasing.
Trist med tetrorna.. Jag har kört lite olika varianter med tetror..men nu när jag har VF.G. Altifrons går de åt på löpande band. Sist ut var det kongo tetror (nu är det bara en kvar.)
Jag siktar på scalare i stället. Hittade "Blue Honey" till överkomligt pris. dock bara 3 st.
JAg köpte mina hos Kent i Nol... Han hade nog några kvarnära jag var där i söndags, och kan säkert ta hem fler.Lämna en kommentar:
-
Ja, det är Colombiatetra. Ångrar dock att jag tog in dom. Trodde jag skulle ha ett gäng tetror simmandes i övre mellanskiktet då jordätarna var lite skygga. Tetrorna har inte bidragit till nåt bra. Nervösa och håller sig vid botten mest.
Annars är det 10 st Satanopeca sp. "redlips/jurupari (?) och 10 st G. sp. "orangehead tapajos" (två vuxna par och sex av deras barn där jag spart de två finaste från tre kullar). Om jag inte tar fel så tror jag det är avkomma från dina tapajos, Micke_720. Köpte mina 2007 på Akvarieleasing efter tips från dig i en tråd
Trist med tetrorna.. Jag har kört lite olika varianter med tetror..men nu när jag har VF.G. Altifrons går de åt på löpande band. Sist ut var det kongo tetror (nu är det bara en kvar.)
Jag siktar på scalare i stället. Hittade "Blue Honey" till överkomligt pris. dock bara 3 st.Lämna en kommentar:
-
Lite nya bilder på mina fiskar... idag var vi och bytte ut en orangehead hone mot en hane också fick fyra stycken långstäckta pansarmalar följa med.
Mycket nöjd.
Köpte även en hel del växter och möblerade om lite i apistogramma bitaenita bingen, även där mycket nöjd.Lämna en kommentar:
-
Ja, det är Colombiatetra. Ångrar dock att jag tog in dom. Trodde jag skulle ha ett gäng tetror simmandes i övre mellanskiktet då jordätarna var lite skygga. Tetrorna har inte bidragit till nåt bra. Nervösa och håller sig vid botten mest.
Annars är det 10 st Satanopeca sp. "redlips/jurupari (?) och 10 st G. sp. "orangehead tapajos" (två vuxna par och sex av deras barn där jag spart de två finaste från tre kullar). Om jag inte tar fel så tror jag det är avkomma från dina tapajos, Micke_720. Köpte mina 2007 på Akvarieleasing efter tips från dig i en trådLämna en kommentar:
-
Hej
Mkt snyggt..Har du en grupp tetror i också?
endast 720 med VF Geophagus Altifrons. Jag skulle behöva minst 300 liter till.Lämna en kommentar:
-
-
Snyggt Pabbe! Typ samma stuk som på mitt kar. Gillar den stora roten!Lämna en kommentar:
-
1050 l jordätare i mitt kök
Några kraftigt beskurna bilder från mitt kök. Tog drygt ett år att hitta de rötter jag ville ha...Lämna en kommentar:
-
Har inte så mycket fisk att fota ännu, så det fick bli en bild till på mina jordätare. Är inte van vid kameran ännu men börjar vänja mig vid den nu!!
JensLämna en kommentar:
-
Ja kom igen nu mer bilder! Hittar inte min laddare till kameran men så fort jag gjort det kommer det mer kort!Lämna en kommentar:
-
Har inte fått medlems access så jag kan inte lägga upp bilder här men jag kan länka..
En av mina Geophagus Sp "Sao Pauloe"
Kommer mer bilder framöver när jag får rätt akvariumet och så.. massa projekt på gång ju!
JensLämna en kommentar:
Lämna en kommentar: