Tack så mycket. Jo de är rätt bra storlek på dom. Dom två största är väl runt 20- 25 cm skulle jag gissa på.
SA-Bilder - del 1
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Ja absolut! Har han den konstant? Hur tror du det är med hanar och honor? Är honorna något mindre? Isåfall skall jag nog försöka få tag på två honor till så kanske manr får ut tillochmed två lekpar med lite tur...Lämna en kommentar:
-
Gillar min hane skarpt med den blåa fläcken strax ovanför huvudet. Den är väldigt utmärkande kan man sägaLämna en kommentar:
-
Ja dom blir ju bara finare och finare tydligen! Har tre som är lite större samt en som är lite mindre i storlek, troligtvis 3 hanar och en hona?Lämna en kommentar:
-
Här kommer lite kort!
Bild 1: Mina Peru-Altum dock gammalt kort. Leker lite då och då.
Bild 2: Mina stora Satanoperca Leucostictia hanne
Bild 3: VF Red Back honaLämna en kommentar:
-
Jag har likadana fast mina är typ 15cm på höjden nu. Haft dom i lite över ett år och matat bra! Riktigt snygga iaf!Lämna en kommentar:
-
-
-
Suck... av 60 bilder var det här det enda med någon skärpa alls, och det är inte mycket....
Har en hyffsat avancerad digital kompakt kamera så jag kan ställa in slutar tid och allt sådan men jag minns inte tillräckligt från fotokursen i gymnasiet... i sinom tid!Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: