Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Pieter: Avlivade du den eller var den redan död eller sparade du den? Har hört av bekanta troffar som inte har några fenor kvar alls och som blivit satta i andra akvarium där fenorna växt ut igen.. Killen som berättade den sa att fenorna var inbitna ändå in på kroppen så troffar verkar ju läka bra! Det var han jag köpte mina bärnstenar av, den grupper funkar grymt bra inge slagsmål eller nåt, är nästan lite tråkigt
Edit: Missförstå mig inte nu, det är ju bra att de inte slåss men jag tycker att de är för passiva bara540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
120 tomt, snart snäcklekare från Tanganyika
40 tomt
Qui dormit, non peccatKommentar
-
Pieter: Avlivade du den eller var den redan död eller sparade du den? Har hört av bekanta troffar som inte har några fenor kvar alls och som blivit satta i andra akvarium där fenorna växt ut igen.. Killen som berättade den sa att fenorna var inbitna ändå in på kroppen så troffar verkar ju läka bra! Det var han jag köpte mina bärnstenar av, den grupper funkar grymt bra inge slagsmål eller nåt, är nästan lite tråkigt
Edit: Missförstå mig inte nu, det är ju bra att de inte slåss men jag tycker att de är för passiva bara
tyvär var det för sent att rädda denna för den "simmade" upp å ner, när jag såg den låg faktisk mest i ett hörn.
vete fasen vad som har tagit åt med mina ilangis dom håller på å bråkar som den nu så höll dom inte på förut kommer att sätta dom i ett 500L burk å se om detta hjälper.
tiden får utse om detta var en bra ide
//PieterKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommer lite fler bilder från kvällens träningsrunda heheKommentar
-
SPÄNN UTAV!!
Hm, håller den till till höger i akvariet månne?? Isf vet jag vilken det är
Har det funkat bra annars med dem? Här gick det relativt problemfritt.... väntar dock på lek på en massa stinna honor här nu, men det verkar vara skånskt lynne på A-hanen ."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
Kommentar