Tack... Utbudet är väldigt begränsat. Dom tre affärer som säljer fisk har kanske typ 3 kar med någon enstaka av varje art... Fast det är väl antagligen ett ganska vanligt fenomen. Det finns inte längre någon förening på ön där man naturligt skapar kontakt med andra intresserade. Mina Demasoni köpte jag från Gävle t.ex.
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Inte så stort... 222 liter.När man är ute på djupt vatten är det bäst att hålla munnen stängd...
Kommentar
-
Kommentar
-
Förstår det, beror nog på att de flesta innevånarna ännu är ganska små
Det är en grupp Golden som ligger på 5-7 cm och en större grupp Demasoni som ännu bara ligger på i snitt 3 cm.
Detta gör nog att det ser större ut än vad det är...När man är ute på djupt vatten är det bäst att hålla munnen stängd...
Kommentar
-
Lite viktoria igen
1. Min XL Astatoreochromis Alluaudi hane
2. Astatotilapia latifasciata med ca 60 yngel i munnenKommentar
-
Slänger in ett par bilder efter att ja försökt mej på blixten lite mer.
Katale och Röd zebra hane som håller på och skrapar alger från framrutan( ska tvätta den )Senast redigerad av palleh; 25 June 2007, 23:38.Kommentar
-
-
min fiskar den själv bild..
1 lab.trewavasae mcat
2 metria.esthera rödzebra
3 trop.redfin375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
-
kan du inte fixa bild 2 i större format?
/christofferChristoffer LundholmKommentar
-
tack mkt att du tycker den är fint min bild.. men jag själv tycker bäst palleh är bättre bild mkt än min själv ser jag den.. men jag använde den med min webbcam bild den.. men skall skaffa ny en digital kamera senare.. men den är svårt lite bild med webbcam själv.. känner bättre mig den bild med två lys-rör den power-glo den är bäst den bild ser vacker fiskar.. jag har använde med bara plast växter där..jaa jag tycker om mkt akvariefiskar den malawiciklider mbuna..375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Ska testa lägga upp bilder...
Väldigt dåliga jämfört med alla andra bilder men jag testar ändå.
1. Paletthanen jagar bort ancistrus
2. Paletthanen är på väg att jaga bort ancistrusen igen...
3. Hanen och honan (sticker ut huvuet ut ett hål i krukan)Kommentar
-
Bild 1-2 Protomelas taeniolatus Namalenje.
Bild 3-4 Aulonocara jacobfreibergi otterpoint.Kommentar
-
Kommentar