Är dessa från din egen odling Alexander?
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av deelayÄr dessa från din egen odling Alexander?Mvh AlexKommentar
-
-
Kommentar
-
Djurmagazinet Luleå
Tog lite bilder från jobbet igår... detta är då den lilla butiken i stan. Blir en ännu större en bit utanför stan i sommar..Mvh AlexKommentar
-
Trevligt. ser fräscht å snyggt utKommentar
-
Mitt nyplanterade 400 liters kar:
Tyvärr kunde jag bara hitta stora svärdplantor men räknar med att jag ska kunna gallra ner dom stora bladen om en månad eller så. Hoppas även på att vallisnerian till höger ska växa sig stora och fina. Det ska även bli intressant att se hur Lilaeopsis varianten jag har planterat i framkant mitt i karet utvecklar sig.
Skulle egentligen vilja ha "cyptocoryne wendtii" som förgrundsväxt. Samt Hygrophila corymbosa ''Siamensis'' mitt i karet i stället för den röda Alternanthera:n som efter vad jag förstått kan vara lite svår.
Min tanke från början var att enbart satsa på lätta växter som E.bleheri- Vallisneria-Hygrophilia samt C. Wendtii. Men fick inte tag på alla.//Stefan LindstedtKommentar
-
Snygga diskusar du har, är det vf? Med tiden kan ditt kar bli supersnyggt när växterna har fått rota sig och bre ut sig mer.Mvh AlexKommentar
-
Ja det är Vildfångade. Förutom den lilla rackaren som står längst ned till vänster. Det är en odlad Santarem. Väldigt färglös men av någon anledning så gillade jag den. Tror att den kommer få fina färger med tiden då den är väldigt glad för "intensiv red diskusquick"
Tack Alexender, jag hoppas på att det ska bli fint när växterna har kommit igång på allvar.//Stefan LindstedtKommentar
-
-
-
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääTog lite bilder från jobbet igår... detta är då den lilla butiken i stan. Blir en ännu större en bit utanför stan i sommar..Kommentar
-
Ursprungligen postat av pannaJaha, då blir det väl riktiga fiskar i Luleå . mvh. JouniMvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääMer ciklider blire, det lovar jag!Kommentar
Kommentar