Ursprungligen postat av Bumling
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tja Twic. Tycker dina aulonocara påminner väldigt mycket om stuartgranti "Blå neon", maleri brukar aldrig vara så blåa på huudet men har du inga bilder på föräldrarna(hanen är förmodligen bara den som går att se skillnad på)?
Mvh/ BBKommentar
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueTja Twic. Tycker dina aulonocara påminner väldigt mycket om stuartgranti "Blå neon", maleri brukar aldrig vara så blåa på huudet men har du inga bilder på föräldrarna(hanen är förmodligen bara den som går att se skillnad på)?
Mvh/ BB
mycket tacksam för ditt svarKommentar
-
Ursprungligen postat av Twiqbjuder på två bilder av mina 22 Ungfiskar som ska bytas in mot nått annat roligt imorron
inte säker på vad dom heter men skulle gissa på A sp. "suartgranti maleri" chipoka eller nått. kom gärna med förslag på vad de är om jag har fel
en av hanarna:
och en hona:
http://www.zoonen.com/visabild.asp?oid=1386926
Du har fått fel hona till dina aulonocarer från början eller så är hanen eller honan inte ren i rasen... dina fiskar du fått fram är en blandras av olika aulonocarer, jag tycker inte du ska byta in dom i en zooaffär.
Du gör som du vill men det ser bra märkligt ut efter att jag tittat på pappan till dessa som ser ut att vara det du säger.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDu har fått fel hona till dina aulonocarer från början eller så är hanen eller honan inte ren i rasen... dina fiskar du fått fram är en blandras av olika aulonocarer, jag tycker inte du ska byta in dom i en zooaffär.
Du gör som du vill men det ser bra märkligt ut efter att jag tittat på pappan till dessa som ser ut att vara det du säger.
ska se hur jag gör med dem. jag vill ju inte sprida ut nån korsning. men de är bara den hanen jag visade som ser ut just sådär, med en mörk linie uppe vid ryggfenan och mörkare vid nederkanten av övriga fenor. de andra är betydligt mer lik sin far, helgula fenor och mindre blå i kropp(eller hur man ska förklara det). de kan inte vara så att de bara har blivit nått konstigt med just denna hanne jag visade på bilden ?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Twiqde kan inte vara så att de bara har blivit nått konstigt med just denna hanne jag visade på bilden ?Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayMöjligheten finns även om kanske sannolikheten är liten. Är alla från samma kull?
tack för ditt intresse i mina fiskar deelay.
Kommentar
-
Några bilder..Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av RatzFin bild på ögat !Kommentar
-
Scalar med ägg. Lovade min dotters kusiner att få vars en fisk och ha i min balja, bara det höll sig inom sydamerika. Det blev fyra scalare, som nu har lekt.Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av dinajelVar i London och fotade lite på London aquarium.Kommentar
Kommentar