En hederlig moorii som spanar in ett snäckskal. O en M.masinje big blotch
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Senast redigerad av m[A]use^; 18 May 2007, 19:13.Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forum -
Ursprungligen postat av wrackerhar du beslutat dig för att rovfiskar är det rätta ?
skämt å sido. vart går den någonstans?Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av m[A]use^En hederlig moorii som spanar in ett snäckskal. O en M.masinje big blotchKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinNågonstans söder ut.. närmare nyköping skulle jag tro. Vill inte berätta exakt då denna person inte hänger på forumet.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayÄr han rädd att nån ska komma och stjäla hans gädda ?=)Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av MalaweOj det var en snygg Masinje Daniel! Du har verkligen hittat riktiga juveler till ditt kar...Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Här är en bild på en av mina pygmékulfiskar. Riktigt tuffa trots att de bara är 15mm långa. Jag har fem stycken som går i ett 60-literskar. När jag satte dit dom där var karet fullt med sniglar. Men efter bara några dar var det rensat.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Det var ett tag sen vi såg någon tetra. Skickar därför en bild på mitt nyanskaffade stim av citrontetror som går i mitt 720. Det var lite av en chansning ifall de skulle bli uppätna. Men det har gått bra. De är cirka 5 cm långa och rätt så höga.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ska du ha dem med chrenichla Mats(för det var väl såna du hade)? Såg idag när cichlids4fun matade sina med black mollyKommentar
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueSka du ha dem med chrenichla Mats(för det var väl såna du hade)? Såg idag när cichlids4fun matade sina med black molly
förnekar detta fullständigt......
det var ju röda oxå och vad det var jag matade med, var ju lakris och hallonbåtar sa jag inte det?
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
Hej hittade en gammal bild på min favorit malawi "Ahli" ,tycker att den har allt men tyvärr är den borta nu.Kommentar
-
Nu har dessa 2 slagits i ett dygn... hoppas dom inte dör av utmattning bara =)
Kan tillägga att dom är inte mer än 5cm så det är inte några bestar direkt men ettriga så in i *******
1 Labidochrmois sp. "Mbamba Bay"
2 Cynotilapia afra "Cobue"Kommentar
-
Ursprungligen postat av Johanhur stora är de nu, peter?
jag vet inte lite större...
vete fan tycker bara det är hannen som växer men han är nog snart 20cm, flyttade dem till ett 600 liters för en vecka sen, nu måste jag bara hitta lämpligt sällskap som ej betraktas som mat troligen nån ca
idag försvann 3 malawiciklider spårlöst.......iof 4-6cm men ändåMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayNu har dessa 2 slagits i ett dygn... hoppas dom inte dör av utmattning bara =)
Kan tillägga att dom är inte mer än 5cm så det är inte några bestar direkt men ettriga så in i *******
1 Labidochrmois sp. "Mbamba Bay"
2 Cynotilapia afra "Cobue"Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
Kommentar