Ursprungligen postat av Robin
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av RobinEn sten..Kommentar
-
Flummig ljussättning men det blev endå sjysst på nått sätt tycker jag =)
Ps. saulosiKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayFlummig ljussättning men det blev endå sjysst på nått sätt tycker jag =)
Ps. saulosiKommentar
-
Ett tag sedan en northern blue kom upp! Här har frugan tagit ett kort!Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
-
Det här var ingen lätt gynnare att fota, drog säkerligen iväg 30 bilder på den och denna blev "bäst". I vilket fall tyckte jag det var lite småskoj att komma ner i lokalen och hitta en rätt stor levande artemia i en gammal flarra som jag av ren lathet inte orkat rengöra efter sista kläckningen.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Efter att ha haft en riktig akvarie helg med mig själv. Så har gjort om i mina kar.
1200 karet har jag rensat upp bland växter och rötter, så det har blivit mindre. Ser nästan tomt ut.
Sen 250 karet under trappan har jag gjort om till zebra pleco kar. Skulle vilja något mer än Zebra pleco i det, men vad? Och där måste jag tänka på fiskar som ej pelar på malarna.
Dvärg ciklider tar deras grotter, skalarer tar ynglen om jag skulle få några såna.
Allafall lite bilder hur det blev.Kommentar
-
-
discusred: Snygga kar. Gillade malkaret grymt mycket! Har du funderat på någon ytlevande fisk? Bilbuk tex.? De kan ju omöjligt störa dina 46or. Stänktetra eller fjärilsfisk skulle också vara skojjigt.Mvh AlexKommentar
-
Tänkte tjata på med lite fler bilder av mina Sydamerikaner! Ni får väl säga till om det blir tjatigt. Men det är kul nu när jag har lärt mig min kamera lite bättre som är en tusenkronorskamera inte den bästa direkt. Dessutom har jag köpt en Fuji finepix 4800finezomm. Tyvärr saknar jag usb-sladd till den. Men det är beställt. Och vad jag har sett i displayen på kameran blir det jättefina bilder. Bilderna visar dels min Guinacara sp "Suirinam" och min Crenicihla wallachii "Rio cumina hane"To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander Ylipäädiscusred: Snygga kar. Gillade malkaret grymt mycket! Har du funderat på någon ytlevande fisk? Bilbuk tex.? De kan ju omöjligt störa dina 46or. Stänktetra eller fjärilsfisk skulle också vara skojjigt.
Men jag skulle helst vilja ha en ciklid i mellan partiet. Men det blir nog svårt.Kommentar
-
Några bilder på en utav favorit arterna hemmaKommentar
-
Ursprungligen postat av discusredEfter att ha haft en riktig akvarie helg med mig själv. Så har gjort om i mina kar.
1200 karet har jag rensat upp bland växter och rötter, så det har blivit mindre. Ser nästan tomt ut.
Sen 250 karet under trappan har jag gjort om till zebra pleco kar. Skulle vilja något mer än Zebra pleco i det, men vad? Och där måste jag tänka på fiskar som ej pelar på malarna.
Dvärg ciklider tar deras grotter, skalarer tar ynglen om jag skulle få några såna.
Allafall lite bilder hur det blev.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av pallehNågra bilder på en utav favorit arterna hemmaKommentar
Kommentar