ser lite ut som en Sik! (fiskarten)
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt) -
-
-
just jäklar! siken är ju en laxfisk, iden har väl en högre kroppsform!?Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
-
-
Ursprungligen postat av discusredMin dotter för 5 minutersen, när pratar med sina Discus.
Hon har älskat och sitta framför karet sen hon föddes.Mvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääDet där kallar jag barnuppfostran!!
indeedKommentar
-
La märke till att hon var faccinerad redan efter någon vecka efter bb, hon vred huvodet ditåt när vi satt i soffan intill. Heltklart var det färgerna som lockade.
Himla tur att jag inte hade bytat ut mina discus med vildfångade än (inte lika färgglada). Tror inte hon hade intresserat sig så mycket då. Men nu när hon är äldre så spelar det ingen roll har jag lärt märke till, så det är kanske dags med vildfångade nu.Kommentar
-
Ursprungligen postat av discusredMin dotter för 5 minutersen, när hon pratar med sina Discus.
Hon har älskat och sitta framför karet sen hon föddes.
grym bildKommentar
-
Ang. Id/Sik/Asp
Skäms på er grabbar och tjejer! Alla med någorlunda fiskintresse ska se omedelbart att det är en Asp!
Ursprungligen postat av discusredMin dotter för 5 minutersen, när hon pratar med sina Discus.
Hon har älskat och sitta framför karet sen hon föddes.Kommentar
-
Hon har älskat och sitta framför karet sen hon föddes.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoHar inga egna barn, men på ett ställe jag bodde förut hade några grannar en dotter. Vi umgicks en del med dem, och när de kom på besök så satte de babysittern och dottern framför karet. Flera timmars total uppmärksamhet - och då hade jag inte ens färggranna firrar. Klart bättre än TV!! Skön bild annars.
Hilsen,
P
/Daniel, i 30e veckanTjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Kommentar