Här är min Hane. Försökte fånga han när han är som mörkast men gick inte riktigt. Det finns mer skugga i honom att ta fram. Ska se vad jag kan få till i framtiden. Han är lite blyg.
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Hej hopp!
Ny medlem här, hoppar väl in direkt Har just nu Bolivianska fjärilar och vanliga fjärilar och scalarer i ciklidväg.
Hoppas kunna ta lite fina kort när växtligheten kommit igång rejält i min burk.
Rätt svårt att få till några riktigt bra kort genom den välvda rutan, men håll till godo!
edit: Dom simmar i ett Juwel Vision 260 liter
Fjäril
Bolivian
Bolivian
2 Bolivianer
Bolivian
Vanlig fjäril och Bolivian
2 BolivianerKommentar
-
Hej å välkommen!
Riktigt snygga bilderKommentar
-
Åå nice den där Bolivianen var ju snyggare än en vanlig fjäril... är de ovanliga eller svåra att få tag på eller jusst att odla eftersom de inte är vanligare på marknaden?
Välkommen hur som hällst fina bilder.
Mvh AndreasKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasÅå nice den där Bolivianen var ju snyggare än en vanlig fjäril... är de ovanliga eller svåra att få tag på eller jusst att odla eftersom de inte är vanligare på marknaden?
Mvh AndreasKommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasÅå nice den där Bolivianen var ju snyggare än en vanlig fjäril... är de ovanliga eller svåra att få tag på eller jusst att odla eftersom de inte är vanligare på marknaden?
Mvh Andreas
Köpte en hona och hane för 90:- för djurmagazinet i Örebro
Bolivianer finns i flera affärer här i stan vet jag!Kommentar
-
Jag tycker den vanliga fjärilscikliden är snyggare. Faktiskt en av de snyggaste alla kategorier.Kommentar
-
Jo, dom går väldigt bra tillsammans också, lite gnabb i början, men nu stimmar dom nästan tillsammans iblandKommentar
-
En av våra pseudotropheus williamsi blue lips. Dessa rackare är nog dom mest energiska malawi vi haft i vår ägo. Mata dom är som att se ett gäng pirayor! Ett roligt beetende dom har är att dom störtdyker ner i sanden efter matrester. Ser riktigt kul ut! Inget man ska ha ihop med känsligare haplisar...Senast redigerad av m[A]use^; 30 April 2007, 12:13.Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Christian AlfredssonJag tycker den vanliga fjärilscikliden är snyggare. Faktiskt en av de snyggaste alla kategorier.Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Lyckades fånga en av mina nyinköpta Scalarer på bild... Dom står mest och gömmer sig bakom grönskan. Denna har jag iaf döpt till Urban!
Tror jag ska skicka honom på dressyrkurs så han lär sig vara still.
Urban
Urban i annan vinkelKommentar
-
Lite bilder från lokalen
Hongi, Rödzebra, Golden, Zebra Masinje.Senast redigerad av PsyM; 30 April 2007, 15:28.Kommentar
-
Kommentar