Nä nu är det för mycket snack in med foton i FOTOTRÅDEN...
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av specmatshar du kollat in södermalms akvarieaffär som har otroligt mkt killis..Mvh
RobinKommentar
-
Hmm Detta kort som togs av Andreas är en klassiker i Malmöakvarieförening. Kortet är taget genom två kar. Jesper o magnus ursäkta men måste visa det. Kallar det homosapiens malmoides.Kommentar
-
Ursprungligen postat av kaj.pHmm Detta kort som togs av Andreas är en klassiker i Malmöakvarieförening. Kortet är taget genom två kar. Jesper o magnus ursäkta men måste visa det. Kallar det homosapiens malmoides.Kommentar
-
Ursprungligen postat av kaj.pHmm Detta kort som togs av Andreas är en klassiker i Malmöakvarieförening. Kortet är taget genom två kar. Jesper o magnus ursäkta men måste visa det. Kallar det homosapiens malmoides.Kommentar
-
Asball bild Kaj !!
Tror inte jag sett några malmöiter så borta med vattnet som dessa 2 på bra länge// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Skickar lite bilder på mina nyanskaffade Sydamerikaner.
Bild 1. Aequidens diadema.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Kommentar
-
Bild 3.
Samling framför linsen. Jag ber om ursäkt för den dåliga bild kvalitén. Men min kamera är inte bättre än så.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Bild 4. Aequidens Metae. Sen när växterna har tagit sig kommer jag att skicka in en bild på karet också.Senast redigerad av Matz Karlsén; 24 April 2007, 23:51.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Matz KarlsénBild 3.
Samling framför linsen. Jag ber om ursäkt för den dåliga bild kvalitén. Men min kamera är inte bättre än så.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av deelayNu får du ge dig... det e inge fel på den bilden, den duger långt den.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Bifogar en bild på en av mina Crenichla wallachii "Rio cumina" som blir grymt snygga när de färgar ut. mina är cirka 7 cm långa och som fullvuxna är de cirka 15 cm långa.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Aborterat Troffarna Matza??!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
Kommentar