Kan bara hålla med Jonas och Alex! Fota på!
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Keep ´em coming Robin! Speciellt din bild på Neolamprologus tretocephalus var magisk, underbar bild!
Tänk om fler orkade, kunde, ville, vågade, ta bilder i akvariebutikerna - hade varit väldigt intressant. Ny tråd? Kanske inte strömmar in inlägg nog för att hålla två trådar "levande", i så fall funkar det utmärkt som det är.MickeKommentar
-
Ursprungligen postat av xandersxdet där låter som avundsjuka i mina öron...Senast redigerad av Falköping Andreas; 23 April 2007, 21:13.Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av stiffeFrontosa Moba honor dom två första sen en när bild på en hane tagit i butikMvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyLite färska salt-bilder:Kommentar
-
Ursprungligen postat av stiffeFrontosa Moba honor dom två första sen en när bild på en hane tagit i butikKommentar
-
Robin & Gabbi,
nu börjar ju ställningen se riktigt grym ut - och växter vid sidan om också!! Undrar bara om ni har samma problem som jag i min lokal - det är lite svårt att bestämma sig för var man ska kika någonstans. Händer ju något i de flesta kar...
Annars blev det två sluga val på killis, borde bli yngel på dem rätt snabbt. "Robertsport"-dagetin verkar vara rätt vanlig nu, men det är en av de grannare dagetina jag sett.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Största problemet för mig är att ställningen nästintill är full nu, och jag vill ha fler paletter!Kommentar
-
Ursprungligen postat av GabbiStörsta problemet för mig är att ställningen nästintill är full nu, och jag vill ha fler paletter!
Håller med om att det set trevligt ut, jag skulle vilja se bilder på vart och ett av karenKommentar
-
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoRobin & Gabbi,
nu börjar ju ställningen se riktigt grym ut - och växter vid sidan om också!! Undrar bara om ni har samma problem som jag i min lokal - det är lite svårt att bestämma sig för var man ska kika någonstans. Händer ju något i de flesta kar...
Annars blev det två sluga val på killis, borde bli yngel på dem rätt snabbt. "Robertsport"-dagetin verkar vara rätt vanlig nu, men det är en av de grannare dagetina jag sett.
Hilsen,
P
Killisen är helt klart intressantast för mig just nu.
Valen av killies blev lite (tyvärr) gjorda på tillgång och inte sådant jag sett i böcker och på nätet men jag är nöjd än så länge. Väntar med spänning på att sjoestedtin ska börja växa.
Blandningen sjoestedti/dageti är antagligen inte den bästa vad det gäller "naturmetodsyngel" men jag får väl ta ur par efter par och leka av dem i hink om jag nu vill ha massa yngel.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinTackar och bockar!
Killisen är helt klart intressantast för mig just nu.
Valen av killies blev lite (tyvärr) gjorda på tillgång och inte sådant jag sett i böcker och på nätet men jag är nöjd än så länge. Väntar med spänning på att sjoestedtin ska börja växa.
Blandningen sjoestedti/dageti är antagligen inte den bästa vad det gäller "naturmetodsyngel" men jag får väl ta ur par efter par och leka av dem i hink om jag nu vill ha massa yngel.Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
Kommentar