Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Falköping Andreas
    Användare
    • February 2006
    • 1214

Ursprungligen postat av Robbe
    Vad menas med detta????
    raderat och sorry för mitt påhopp skall inte upprepas.
    Senast redigerad av Falköping Andreas; 23 April 2007, 21:10.
    http://www.skovdeaf.se/

Kommentar

• Micke
      Användare
      • April 2002
      • 9579

Ursprungligen postat av Falköping Andreas
      Jo jag tycker det är roligare när man tar photo ur sina egna kar och lägger upp bilder men vissa tar bilder i butiker och lägger upp i forumet i 10000 tal o jag bara undra hur skoj folk tror att det är egentligen på en skala från 1-10 typ.
      Visserligen har Robin många kar men att kalla det för butik är nog att ta i. Här är bilder på burkarna: http://www.ciklider.se/forum/index.p...sg2473#msg2473

Jag gillar bilder på fin fisk, var bilderna kommer ifrån spelar mindre roll för mig.
      Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
      Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Hank
        Användare
        • April 2002
        • 1321

Jo jag tycker det är roligare när man tar photo ur sina egna kar och lägger upp bilder men vissa tar bilder i butiker och lägger upp i forumet i 10000 tal o jag bara undra hur skoj folk tror att det är egentligen på en skala från 1-10 typ.
        10! (om dom är snygga)
        Jag kollar gärna på snygga firrar, sk-ter i ursprunget...
        /#378 Hank
        Zoonen:
        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285

NCS medlemsbilder:
        http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'

Kommentar

• xandersx
          Användare
          • September 2005
          • 72

Jo jag tycker det är roligare när man tar photo ur sina egna kar och lägger upp bilder men vissa tar bilder i butiker och lägger upp i forumet i 10000 tal o jag bara undra hur skoj folk tror att det är egentligen på en skala från 1-10 typ. för mig ligger det någonstans under den graderingen. att men kan ha vart i en butik o sett en sådär woooow fisk o tar en bild jo visst men................
          det där låter som avundsjuka i mina öron...

Kommentar

• sloman
            Användare
            • January 2005
            • 52

Ursprungligen postat av Hank
            10! (om dom är snygga)
            Jag kollar gärna på snygga firrar, sk-ter i ursprunget...
            Håller med! Ös på bara

Kommentar

• Tony
              Användare
              • April 2002
              • 4594

Hmm, klart man skall fota fisk där de finns. Att jag själv lagt av mig med fiskfoto är för att jag redan fotat alla fiskar jag har minst 18 gånger och inte ser någon vits med att posta fler bilder på dem.
              Tony Englund

Kommentar

• tege
                Användare
                • February 2005
                • 2753

Jo jag tycker det är roligare när man tar photo ur sina egna kar och lägger upp bilder men vissa tar bilder i butiker och lägger upp i forumet i 10000 tal o jag bara undra hur skoj folk tror att det är egentligen på en skala från 1-10 typ. för mig ligger det någonstans under den graderingen. att men kan ha vart i en butik o sett en sådär woooow fisk o tar en bild jo visst men................
                Ytterligare sura påhopp från dig. Blir man så där grinig i Falköping.

Bara en undran:
                Ser fisken annorlunda ut hemma istället för i butik?????
                Det är kul med bilder på fisk sen vart dom kommer ifrån spelar väl mindre roll???
                Det är kvaliten på bilden och fisken som är viktigt, bättre med bra bilder från någon butik än halvusla amatörPhoton...........
                https://www.ciklid.org/forum/album.php?albumid=34

Kommentar

• specmats
                  Användare
                  • December 2004
                  • 3060

ja tycker det är kul att se bilder på fisk, att man fotar fisk i butiker är enormt intressant istället för som ofta är fallet se endast lagerlistan
                  Tropheus Duboisi halembe, so
                  Melanochromis Auratus, vf
                  Synodontis Petricola, odlade

Akvarie-setup (Salt)

Kommentar

• Gabbi
                    Användare
                    • April 2002
                    • 897

Dessutom ska jag be att få påpeka att killisarna på bilden är hans egna i allra högsta grad.
                    Vad det nu spelar för roll?

www.akvarielagret.se/akvarieboken

Kommentar

• Erik Österlund
                      Användare
                      • January 2005
                      • 3788

Ja du robbin. jag skulle ju kunna åka till Nol o ta 2222222 bilder på hans fisk o slänga upp på sidan... hur kul vore det???
                      Onödigt som f-n!

Fisk som fisk. Vad spelar det för roll om det är från butik, hemma eller hos någon polare?

Åk till Nol och go crazy! Vill gärna se över 2 miljoner bilder därifrån!

Mer bilder!

Kommentar

• Sullgucku
                        Användare
                        • September 2005
                        • 89

Ja du robbin. jag skulle ju kunna åka till Nol o ta 2222222 bilder på hans fisk o slänga upp på sidan... hur kul vore det???
                        Ja, det vore trevligt! gör gärna det

Kommentar

• mabbo
                          Användare
                          • August 2006
                          • 61

Ursprungligen postat av Tony
                          Hmm, klart man skall fota fisk där de finns. Att jag själv lagt av mig med fiskfoto är för att jag redan fotat alla fiskar jag har minst 18 gånger och inte ser någon vits med att posta fler bilder på dem.
                          Det kommer nya nyfikna personer till ciklidvärlden som gärna vill se dina bilder!!

Kommentar

• cf.akvarielagret
                            Användare
                            • April 2002
                            • 5028

Snyft
                            får jag inte ta bilder i min butik
                            jag är Ateist
                            men Gud talade till mig
                            Gud är stor
                            jag frågade hur stor ? inget svar
                            han kanske behövde låna toaletten

Kommentar

• Jonas E
                              Användare
                              • February 2003
                              • 2533

Mina damer och herrar. Detta är ju en fototråd. I miljoner år (eller i alla fall sen vi började med fototrådar på ciklid.se) har vi lagt upp bilder från våra kompisars akvarium, från butikers akvarium och från våra egna akvarium. Inte en enda ocellatus (eller ciklidist) har klagat hittills. Nu bara för att Robin råkar fotografera mycket på grund av sin nya kamera så ska folk klaga på hans fotande. Vad är det för trams? Låt grabben fota, han blir bättre för varje dag! Att han postar bilder är trevligt också, ibland ligger ju vissa trådar utdöda i dagar utan ny info eller nya bilder, det är trevligt att kunna logga in och se en ny bunke bilder varje dag.

Fota på robin, vackra o trevliga bilder är vad du fått fram hittills, och det blir bara bättre.
                              /Jonas
                              540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

Kommentar

• Alexander Ylipää
                                Användare
                                • October 2003
                                • 3615

Jag tror nog över hälften av alla foton som är tagna i denna långa Fototrådserie är från butik, från en polare eller i nån annan offentlig miljö. Om man skulle sortera bort allt sånt, hur kul skulle det vara?

Håller med Jonas också!
                                Mvh Alex

Kommentar

Arbetssätt...