Ursprungligen postat av Robbe
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Senast redigerad av Falköping Andreas; 23 April 2007, 21:10. -
Ursprungligen postat av Falköping AndreasJo jag tycker det är roligare när man tar photo ur sina egna kar och lägger upp bilder men vissa tar bilder i butiker och lägger upp i forumet i 10000 tal o jag bara undra hur skoj folk tror att det är egentligen på en skala från 1-10 typ.
Jag gillar bilder på fin fisk, var bilderna kommer ifrån spelar mindre roll för mig.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasJo jag tycker det är roligare när man tar photo ur sina egna kar och lägger upp bilder men vissa tar bilder i butiker och lägger upp i forumet i 10000 tal o jag bara undra hur skoj folk tror att det är egentligen på en skala från 1-10 typ.
Jag kollar gärna på snygga firrar, sk-ter i ursprunget.../#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasJo jag tycker det är roligare när man tar photo ur sina egna kar och lägger upp bilder men vissa tar bilder i butiker och lägger upp i forumet i 10000 tal o jag bara undra hur skoj folk tror att det är egentligen på en skala från 1-10 typ. för mig ligger det någonstans under den graderingen. att men kan ha vart i en butik o sett en sådär woooow fisk o tar en bild jo visst men................Kommentar
-
Ursprungligen postat av Hank10! (om dom är snygga)
Jag kollar gärna på snygga firrar, sk-ter i ursprunget...Kommentar
-
Hmm, klart man skall fota fisk där de finns. Att jag själv lagt av mig med fiskfoto är för att jag redan fotat alla fiskar jag har minst 18 gånger och inte ser någon vits med att posta fler bilder på dem.Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasJo jag tycker det är roligare när man tar photo ur sina egna kar och lägger upp bilder men vissa tar bilder i butiker och lägger upp i forumet i 10000 tal o jag bara undra hur skoj folk tror att det är egentligen på en skala från 1-10 typ. för mig ligger det någonstans under den graderingen. att men kan ha vart i en butik o sett en sådär woooow fisk o tar en bild jo visst men................
Bara en undran:
Ser fisken annorlunda ut hemma istället för i butik?????
Det är kul med bilder på fisk sen vart dom kommer ifrån spelar väl mindre roll???
Det är kvaliten på bilden och fisken som är viktigt, bättre med bra bilder från någon butik än halvusla amatörPhoton...........Kommentar
-
ja tycker det är kul att se bilder på fisk, att man fotar fisk i butiker är enormt intressant istället för som ofta är fallet se endast lagerlistanTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasJo jag tycker det är roligare när man tar photo ur sina egna kar och lägger upp bilder men vissa tar bilder i butiker och lägger upp i forumet i 10000 tal o jag bara undra hur skoj folk tror att det är egentligen på en skala från 1-10 typ. för mig ligger det någonstans under den graderingen. att men kan ha vart i en butik o sett en sådär woooow fisk o tar en bild jo visst men................
Vad det nu spelar för roll?
Kommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasJa du robbin. jag skulle ju kunna åka till Nol o ta 2222222 bilder på hans fisk o slänga upp på sidan... hur kul vore det???
Fisk som fisk. Vad spelar det för roll om det är från butik, hemma eller hos någon polare?
Åk till Nol och go crazy! Vill gärna se över 2 miljoner bilder därifrån!
Mer bilder!Kommentar
-
Ja du robbin. jag skulle ju kunna åka till Nol o ta 2222222 bilder på hans fisk o slänga upp på sidan... hur kul vore det???Kommentar
-
Ursprungligen postat av TonyHmm, klart man skall fota fisk där de finns. Att jag själv lagt av mig med fiskfoto är för att jag redan fotat alla fiskar jag har minst 18 gånger och inte ser någon vits med att posta fler bilder på dem.Kommentar
-
Snyft
får jag inte ta bilder i min butikjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Mina damer och herrar. Detta är ju en fototråd. I miljoner år (eller i alla fall sen vi började med fototrådar på ciklid.se) har vi lagt upp bilder från våra kompisars akvarium, från butikers akvarium och från våra egna akvarium. Inte en enda ocellatus (eller ciklidist) har klagat hittills. Nu bara för att Robin råkar fotografera mycket på grund av sin nya kamera så ska folk klaga på hans fotande. Vad är det för trams? Låt grabben fota, han blir bättre för varje dag! Att han postar bilder är trevligt också, ibland ligger ju vissa trådar utdöda i dagar utan ny info eller nya bilder, det är trevligt att kunna logga in och se en ny bunke bilder varje dag.
Fota på robin, vackra o trevliga bilder är vad du fått fram hittills, och det blir bara bättre./Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Jag tror nog över hälften av alla foton som är tagna i denna långa Fototrådserie är från butik, från en polare eller i nån annan offentlig miljö. Om man skulle sortera bort allt sånt, hur kul skulle det vara?
Håller med Jonas också!Mvh AlexKommentar
Kommentar