Ursprungligen postat av Rhodebaert
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av RhodebaertJag var, som jag sagt tidigare, imponerad av storleken på de gamla fiskarna men nu verkar det bara vara några småpluttar. De tar sig väl med tiden dock.
Jag vill minnas att det var mer sten och mindre växter förut också?
Antar att det såg ut så här innan dem gjorde om.
typ i mitten av sidan.
Kommentar
-
En bild på en Kingsizei. Får gå igenom mitt bibliotek över bilder i väntan på att nya laddaren till kameran ska komma. Det är skit att inte kunna använda kameran bara för att laddaren inte funkar!Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
-
-
Den översta är riktigt snygg. Såg en VF Katonga-gr i Nol i vintras och det var inte kattskit. Dock slogs de som idioter.Kommentar
-
-
-
Lite bilder från dagens fotograferande
Bild1: Paratilapia Polleni "large spot"
Bild2: Callochromis Pleurospilus, Maswa
Bild3: Harpagochromis sp. "orange rock hunter", Gabalema island .... fasen att den skulle simma in bakom bladet
Bild4: Iodotropheus sprengeraeKommentar
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueDen översta är riktigt snygg. Såg en VF Katonga-gr i Nol i vintras och det var inte kattskit. Dock slogs de som idioter.Kommentar
-
-
Lite Lethrinops marginatus redfin som bara får mer och mer färg även om det går sakta...Kommentar
-
-
Kommentar
-
Min Baenschi är en riktigt bra fotomodell, tacksam och nyfiken.Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
Kommentar