Ursprungligen postat av Robin
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av CutekidVf eller odlade? Snygga är de i alla fall. Knäpp gärna några bilder på hanarna med.
Mvh
Här har du ett foto på en av hanarnamvh StefanKommentar
-
Ruggigt snygg fisk stiffe!!540 Troffar, Callochromis ect
100 sydamerica, dvärgar
120 tomt, snart snäcklekare från Tanganyika
40 tomt
Qui dormit, non peccatKommentar
-
Lägg utav,Stiffe!! Den va snygg! E det vanligt att de har så mkt rött i sig??"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Riktigt snygga Zongwe!
Här kommer lite luddiga bilder på mina kasakalawe:
Kommentar
-
Du har sjukt bra skärpa på dina fiskfoton Cutekid, har nog alldrig sett nått liknande med ett kitobjektiv eller med nått annar heller för den delen. Mittenbilden e nog favoriten, fin fisk med.
Så här trista blir dom utan blixt... dom saknar tyvärr den där "stunnsen" eller hur man nu ska säga.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDu har sjukt bra skärpa på dina fiskfoton Cutekid, har nog alldrig sett nått liknande med ett kitobjektiv eller med nått annar heller för den delen.Mvh
RobinKommentar
-
Klockrena bilder Deelay!
Stämmer bra det Robin, använder ett 70-200 4L. I dag testade jag faktiskt att köra med en 1.4X extender med .. funkade fint det med.
MvhKommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidKlockrena bilder Deelay!
Stämmer bra det Robin, använder ett 70-200 4L. I dag testade jag faktiskt att köra med en 1.4X extender med .. funkade fint det med.
Mvh
Ps. bild 2 dedicerar jag till Robin =)Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelay
Ps. bild 2 dedicerar jag till Robin =)
Jag har köpt blixt nu!Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinTack men kan du förklara varför?
Jag har köpt blixt nu!
Vad har du köpt för blixt? testat den än?Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayKolla bakom analfenan =)
Vad har du köpt för blixt? testat den än?
Det är en gammal Nissin 26T (29kr på tradera). Till detta köpte jag adapter och kabel.
Om du går tillbaka lite i tråden så är de senaste fotona tagna med blixten.
Här är en bild på en Neolamprologus signatus-hane i profil.Mvh
RobinKommentar
-
Lägger in några bilder på malmö museums 5000liters malawi kar som ja va å kollade på i höstas. Inte riktigt så häftigt som ja väntat mej men bättre än ingetKommentar
-
Ursprungligen postat av pallehLägger in några bilder på malmö museums 5000liters malawi kar som ja va å kollade på i höstas. Inte riktigt så häftigt som ja väntat mej men bättre än inget
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoSchysst, har inte sett det sedan de gjorde om det. Har hört historien om hur de gjorde om karet, och kan säga att det var ett attans jobb att få ut all fisk som var i karet tidigare. Planen för den nya fisksammansättningen verkar dock slug, så man får vänta och se.
Hilsen,
P
Jag vill minnas att det var mer sten och mindre växter förut också?Det går alltid en senare buss.Kommentar
Kommentar