Ursprungligen postat av Tony
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av deelayom du lägger manken till kan du nog klämma in ett par där pallarna står nu?=)Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayHan e väl ett riktigt troffe o pettro freak? har jag fått för mig iaf. Jag tycker också iof att dom e balla =)
Ps. det är ingen vanlig brichardi variant =)
MvhKommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidÄr det red cheek eller vilken variant är det?
MvhKommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av RobinLägger in en bild på mitt senaste tillskott.
Epiplatys dageti "Robertsport"
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander Ylipääoch jag slår vad om att ingen har en sånhär tuff makapärKommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoAh, så det blev dagetin i allafall - skoj med fler killioter också!! Klart sköna firrar tycker jag. Lär snabbt bli yngel på dem om du bara har lite växter i ytan.
Hilsen,
PMvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääVackert Tony!
Föreningens växtkar
Bra att du la in ett växtkar som väger upp bristen på växter i Tonys. Det var änna tomt där.... och ändå har jag fixat lite snyggingar i plast till honom ;-)Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av deelayDet är golden kuzhangaza, föräldrarna är fångade vid Cape Kabwe. Alla djuren i föräldrar gruppen är vildfångade OB så det borde bli 2 till 5 i denna grupp på 30djur som får OB mönster som vuxna... man får se med tiden =)
MvhKommentar
-
Ursprungligen postat av Christian AlfredssonBra att du la in ett växtkar som väger upp bristen på växter i Tonys. Det var änna tomt där.... och ändå har jag fixat lite snyggingar i plast till honom ;-)Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyHörru, jag har växter i två kar minsann. Äkta vara i ett 80-liters (javaormbunke) och plastväxeter i ett annat 80-liters, så jag är ju i princip växtakvarist numera
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidAh .. får du 2-5 st OB utav 30 st så får du vara extremt nöjd. Det är väldigt ovanligt att få OB yngel men har du flyt så. Du kan ev få svarta fläckar på vanligt färgade djur men de gula och svarta är somsagt väldigt ovanliga Får man fråga vart du har köpt dem? Gärna mer exellenta bilder på dem
Mvh
En av dom visade 3 orange färgade fläckar för 2 månader sedan, 1 fläck på ryggfenan och en vid stjärten och en på ena bröstfenan.
Resten av gänget beslutade att han inte skulle få leva verkade det som för dagen efter va mobbingen ett faktum, han hade inte mycket till fenor kvar när han fiskades upp för transport till vila o lokalen, han simmar återigen med dom andra nu och än så länge går det bra.Kommentar
Kommentar