Ursprungligen postat av Alexander Ylipää
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasÄr det att en solid blå som pappan är har ränder som en vanlig turqiose som liten men vid 6-7cm ca så växer det "blå" i kroppen ihop och bildar ett solidt täcke av färg. Kan ske lite olika beroende på hur fort de växt mm.
Vet inte vilken variant som är mest domminant. Cobolt/solid eller Santarem/röd? Skulle tippa på den röda.
Farsgubben.Mvh AlexKommentar
-
HMMMMM.....efter att ha skådat en av bilderna jag tog idag börjart jag undra om alla verkligen blir röda.
Kolla denna bild. Visst skymtar man även lite blått på kroppen?Mvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääHMMMMM.....efter att ha skådat en av bilderna jag tog idag börjart jag undra om alla verkligen blir röda.
Kolla denna bild. Visst skymtar man även lite blått på kroppen?Kommentar
-
Aulonocara "mone" nån variant på firefish... ganska skoj komplement då den får 3 färger eller 4, vit, lila, orangeröd, gul.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayAulonocara "mone" nån variant på firefish... ganska skoj komplement då den får 3 färger eller 4, vit, lila, orangeröd, gul.Tony EnglundKommentar
-
Ursprungligen postat av TonyHmm, det fullkomligt väller fram nya varianter med fancy names, men är det inte bara ett sätt att lyckas kränga även de "sämre" firefish-ynglena?Kommentar
-
Ursprungligen postat av TonyHmm, det fullkomligt väller fram nya varianter med fancy names, men är det inte bara ett sätt att lyckas kränga även de "sämre" firefish-ynglena?Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDet är nog så det är =) Jag tror dom sorterat ut dom som inte blev coral-firefish, alltså helröda och odlade vidare på dom och kanske blanda in nån ny variant eller så...fast jag gillar nog mer flerfärgade fiskar faktiskt... så denna kan bli en hybrid favvo =)Kommentar
-
Ursprungligen postat av mölnlycke ciklidodlingja det är härligt niklas att se lite helt underbara fiskar, vad kan man säga .go for the president deelay
Dedikerar detta foto till Cutekid =)=)Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayhaha jo om man ser det som en kul grej e det ju inte hela världen att det finns lite sidoprojekt som förgyller från den seriösare sidan =) Jag har ju även "vanlig" fisk som inte är framavlad =))
Dedikerar detta foto till Cutekid =)=)Kommentar
-
Ursprungligen postat av mölnlycke ciklidodlingha ha ha den var rolig, men varför tror du att cutekid gillar naturligt bruna brichardivarianter mvh malawijanne
Ps. det är ingen vanlig brichardi variant =)Kommentar
-
Efter en massa arbete och slabbande har jag möblerat om lite ställningar och fått plats med 2 nya 375-liters. Nu är det verkligen packatTony EnglundKommentar
-
Ser bra ut tony!
Lägger in en bild på mitt senaste tillskott.
Epiplatys dageti "Robertsport"Mvh
RobinKommentar
-
Kommentar