Ursprungligen postat av Cissi
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av CutekidInga nya bilder på de du importerade från England?Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Cissi
Kan du få fram en lite skarpare bild på greshakein och om du har en hona med så vore det strålande, planen va att ha dessa i artregistret.
Ps. skönt ljus i sista bilden på aulonocaran.Kommentar
-
Så här illa kan det gå när man delar grotta med en pilsk Greishakei. Hans "spröt" är hälften så långa mot vad de ska vara.Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Sitter fiskvakt åt en kompis i nån vecka eller två och då kan man ju inte låta bli att fota dom små firrarna.
1. Iodotropheus sprengerae. Riktigt snygg är den tycker jag.
2. Närbild på rödzebrahona.
3. Rödzebra som ser lite sur ut...
4. Rödzebrahanen.Daniel AndréassonKommentar
-
Tror aldrig jag sett en så röd rostciklid förut! Nästan så att man blir lite sugen på den faktiskt! Har alltid tyckt att de sett tråkiga ut, men inte denna!Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
-
Lite trevligare
Aequidens rondoni (?) (brusreducerad)
Pelvicachromis humilis (brusreducerad)
Disticodus affinis
Altolamprologus compressiceps "black kabogo"Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinLite trevligare
Aequidens rondoni (?) (brusreducerad)
Pelvicachromis humilis (brusreducerad)Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayJekla tur du skrev det, hade nog missat det annars =)Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av CissiTror aldrig jag sett en så röd rostciklid förut! Nästan så att man blir lite sugen på den faktiskt! Har alltid tyckt att de sett tråkiga ut, men inte denna!Daniel AndréassonKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinTänkte lägga in en bildserie.
Wobbegongen äter..
wow den vill jag se liveKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinTänkte lägga in en bildserie.
Wobbegongen äter..Kommentar
-
Här kommer två bilder, en Polit och en Tropheops Chilumba.Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Ursprungligen postat av Luttcool firre är det en haj lr nått liknandeKommentar
Kommentar