Ursprungligen postat av Tony
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av endymionEn bild på Arne ..... han är en Paratilapia polleni "large spot"
Idag var han extremt kaxig först muckade han med ett snäckskal som han slängde in i rutan med jämna mellanrum. Jag undrade självklart vad det var som lät. Innan jag kom på det kollade jag alla pumpar.
Sedan när jag skulle ta kort på honom blev han sur på kameran och försökte bita i den genom rutan.....
polleni är en av mina favoriter, som komemr plumsa i mitt framtida stor kar =).. har du fler bilder?? vilka har han som kompisar?Kommentar
-
Fler bilder...
Telmatochromis brichardi
Neolamprologus tetracanthus
Neolamprologus pulcher (tror jag)Mvh
RobinKommentar
-
Älskar mittenbilden där Robin! Grymt härlig ryggfena! Synd att den satt på ännu en sill.
Lägger upp ett par bilder jag med.
Först en fulmal sedan en finmal sedan en mysbild på hela akvariet när bara bygglampan är tänd på kvällen.Kommentar
-
-
-
Det är väl ingen Isonga bara?Kommentar
-
Känner mig taskig, men vilken cool bild det var! Det var inte katten som fiska upp den själv va?Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Ursprungligen postat av Decimuspolleni är en av mina favoriter, som komemr plumsa i mitt framtida stor kar =).. har du fler bilder?? vilka har han som kompisar?
Just nu går han med massa enstaka fiskar. Men inte i samma akvarie som honan för det går inte. Ett 2 meters kar är för litet att rymma både en hane och hona.Kommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidDet är väl ingen Isonga bara?
Det fanns tre hanar från början,då jag köpte gruppen,men den kvarvarande hanen slaktade dom andra två ganska så snabbt.
Ursprungligen postat av CissiKänner mig taskig, men vilken cool bild det var! Det var inte katten som fiska upp den själv va?
Katten brydde sig inte ens om den överhuvudtagetmvh StefanKommentar
-
Första korten från nya lokalen.
1. Champsochromis spilorhynchus
2. Gnathochromis permaxillaris
3. Lepidiolamprologus lemairiiSisten i vattnet är en....twedmark@spray.seKommentar
-
Ursprungligen postat av XorkFörsta korten från nya lokalen.
1. Champsochromis spilorhynchus
2. Gnathochromis permaxillaris
3. Lepidiolamprologus lemairiiMvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinHur stor är gnathochromisen?Sisten i vattnet är en....twedmark@spray.seKommentar
-
Rödmunstetror i skumt ljus. Hade jag kunnat så skulle jag redigerat bort snigeln som sitter på rutan.Kommentar
-
Dax för riktig fisk! En Greishakei som vänder karet upp och ner i sin febrila jakt på en hona, och en Aulonocara Baenchi.Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
Kommentar