och salt..
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Ursprungligen postat av chofferobin: vilken tanganyika är det? den andra alltså.....Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinDen andra bilden är på en Gnatochromis permaxilliaris.
men är jag dum eller!? det är väll bara två tanganyika???
/christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Ursprungligen postat av choffeinte den den med grönt i pannan.
men är jag dum eller!? det är väll bara två tanganyika???
/christoffer
en vanlig Kilesa framifrån.Mvh
RobinKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueLite pissiga bilder på mina kilesa jag köpte förra helgen i Nol. Första dan en av hanarna färgade. Riktigt grymma firrar.
Fin fisk det där med.Kommentar
-
Lite pissiga bilder på mina kilesa jag köpte förra helgen i Nol. Första dan en av hanarna färgade. Riktigt grymma firrar.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueLite pissiga bilder på mina kilesa jag köpte förra helgen i Nol. Första dan en av hanarna färgade. Riktigt grymma firrar."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Joda det är lungt för tillfället. Har fått 3 lekar på ventralisen inom en veckas tid dessutom så det är ju kul.Kommentar
-
En rödzebra...
1D + 100/2,8 macro , 1/80sek F2,8 ISO800 (dvs utan blixt)
Större: http://www.fotosidan.se/gallery/view...251.htm?set=lpKommentar
-
Jösses sicket fetto!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av LaeskEn rödzebra...
1D + 100/2,8 macro , 1/80sek F2,8 ISO800 (dvs utan blixt)
Större: http://www.fotosidan.se/gallery/view...251.htm?set=lp
Testa f5,6 med ditt macro, den ska ju vara bäst där enligt tester, inte för att jag ser att bilden skulle behöva vara bätte men iaf =)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueLite pissiga bilder på mina kilesa jag köpte förra helgen i Nol. Första dan en av hanarna färgade. Riktigt grymma firrar.Kommentar
Kommentar