Ursprungligen postat av Gabbi
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av CutekidVad är det för fel på dem då?Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinTror Gabbi spelar på övergödning vilket jag kan hålla med om, även om jag inte kan något om karpfisk.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MalaweDen var ju kul....Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidVad är det för fel på dem då?Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinVad menar du? Uttryckte jag mig konstigt?Kommentar
-
Ursprungligen postat av MalaweNjae..bara lustigt. Du "chansar" på att det är det som Gabbi menar...och sedan så håller du med om det (som du chansar om)..plus att du till sist klämmer i med att du inte vet något om karpar. Tyckte bara det såg lustigt ut när jag läste det.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinTwo great minds think alike.Kommentar
-
Jo men nu tror jag att robin syftade på gabbi då hon ä hans sambo..... där av two great minds think alike.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasJo men nu tror jag att robin syftade på gabbi då hon ä hans sambo..... där av two great minds think alike.Mvh
RobinKommentar
-
Avancerat värre när det går åt 11 poster för att reda ut en kommentar om en fet fisk =)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Falköping AndreasJo men nu tror jag att robin syftade på gabbi då hon ä hans sambo..... där av two great minds think alike.Kommentar
-
Omrking 4 månader gammalt diskusyngel. Korsning på santarem och cobalt....verkar bli en helt egen färgvariant denna....Mvh AlexKommentar
-
-
Kommentar