Ursprungligen postat av tomas123
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
-
Ursprungligen postat av LuttL205 Peckoltia sp yngelKommentar
-
-
Ursprungligen postat av MalaweDet där var häftigt! Är de svårodlade? Foto på föräldrar?
Honan förövrigt på bilden.Kommentar
-
lutt, om du plockar ur ynglena medans hannen ruvar(antar att det var så) finns det inte en risk att hannen utmattar honan mer?
trevligt förövrigt å grattis!Kommentar
-
Provade nya kameran på jobbet. Bäst att träna lite på "vanliga" fiskar innan man ger sej på sånna som kan simma iväg från kamerans sökare...fisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Ursprungligen postat av BjörnProvade nya kameran på jobbet. Bäst att träna lite på "vanliga" fiskar innan man ger sej på sånna som kan simma iväg från kamerans sökare...To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av wrackerlutt, om du plockar ur ynglena medans hannen ruvar(antar att det var så) finns det inte en risk att hannen utmattar honan mer?
trevligt förövrigt å grattis!
Varför jag gör så är för att ynglena får lättare att leta mat.Kommentar
-
Kunde inte låta bli att posta den här bilden på min diademahanne. Jag tycker det blev en rätt så hyfsad bild med tanke på att jag har en fem år gammal fuji finepixkamera.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Johanhur stora är de nu, peter?Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
snart dax för en ny kamera!,så trist med uselmobil när min ena L.Trewavasae börjar färga ordentligtTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Matz, jag köpte en Canon EOS 400D. Är mycket nöjd! Nu börjar det roliga, att lära sej hur den fungerar =) Det är ju inte så svårt på stillastående fiskar när kameran är på auto-läge. Men tanken är att jag ska forstå hur den fungerar med mauella inställningar, och på fisk som simmar (ciklider).
Tack för de vänliga kommentaterna!
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Ursprungligen postat av specmatssnart dax för en ny kamera!,så trist med uselmobil när min ena L.Trewavasae börjar färga ordentligtKommentar
Kommentar