If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Hmm Detta kort som togs av Andreas är en klassiker i Malmöakvarieförening. Kortet är taget genom två kar. Jesper o magnus ursäkta men måste visa det. Kallar det homosapiens malmoides.
Hmm Detta kort som togs av Andreas är en klassiker i Malmöakvarieförening. Kortet är taget genom två kar. Jesper o magnus ursäkta men måste visa det. Kallar det homosapiens malmoides.
Haha vilken klockren bild! man garvar ju ihjäl sig
En underbar bild he he väcker lite eftertanke också tur man inte behöver se sig själv alla gånger!! Men verkar vara lite syrebrist mellan karen
Nu får du ge dig... det e inge fel på den bilden, den duger långt den.
Tackar för det! Det blir ju lätt att man blir lite avis på alla proffs med systemkameror. Och som tar helt häpnadsväckande bilder. Men själv är jag mycket nöjd med bilderna. Det är betydligt lättare at plåta SA. Dom blir ju snarare intresserade av vad som pågår utanför akvariet när man tar bilder.
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!
Bifogar en bild på en av mina Crenichla wallachii "Rio cumina" som blir grymt snygga när de färgar ut. mina är cirka 7 cm långa och som fullvuxna är de cirka 15 cm långa.
To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!
Kommentar