Ursprungligen postat av deelay
Fisk och akvarierelaterade bilder - del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av RobinFina bilder Deelay! Simulerat solljus? MH från sidan? =)Kommentar
-
Hur har du hypnotiserat dina fiskar att sta helt stilla Deelay ? hehehehe....// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Ursprungligen postat av RatzAltolamprologus compressiceps "Yellow Chaitika", hane.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinLite från idag.
Bleka fiskar men bara så att ni ser att jag har dom hemma.
Och sist en på taeniatus-hanen.. snygg som få.
är andra bilden flavipinnis?
/christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Ursprungligen postat av choffe"vilken" leptosoma är det?
är andra bilden flavipinnis?
/christoffer
Den andra är en tämligen grå sill vid namn Xenotilapia ochrogenys från Kavalla.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayjapp =)=)=)Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinTa bort lite meddelanden från din inbox i forumet så man kan skicka till dig.Kommentar
-
Ursprungligen postat av ByttorpHur stor är den, har du flera?
Ja, jag har en hona till honom också, här är en bild. Ursäkta att jag inte har nån bakgrund och att pumpen är lite skiten av grönalger . Men ni får hålla med om att hon har en väldigt elektriskt gul färg!MVHKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDet är gjort nu, skumt att mängden för sparade msg ändras... stog att gränsen va 200 förut men nu e det 75 igen som det va tidigare =)
Deelay vad är det för firre på din Avatarbild?Ser stöddig ut =)Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke JarhlDeelay vad är det för firre på din Avatarbild?Ser stöddig ut =)Kommentar
-
Kommentar
-
Robin det börjar bli mer o mer utan halva fiskar i bakgrunden, va hände med din "egna stil" =)=)))=)=)
Ps. Snyggt uppläggKommentar
-
Ursprungligen postat av deelayRobin det börjar bli mer o mer utan halva fiskar i bakgrunden, va hände med din "egna stil" =)=)))=)=)
Ps. Snyggt upplägg
Har faktiskt inte tänkt på det mer än att jag lyssnar på min sambo och försöker få med hela fisken i bilden. Sen är det väl så att i takt med att jag tar skarpare bilder så kan jag croppa mer utan att bilden försämras och då få bort andra fiskar.
Funderar lite på vilken glugg som är bäst skärpa i. 28-105/3,5-4,5 med mellanring eller kitgluggen 18-55/4,5-5,6 (?).
Det blir bättre ljus i 28-105an men bättre skärpa när jag väl lyckas i kitgluggen.Senast redigerad av Robin; 23 March 2007, 22:39.Mvh
RobinKommentar
-
Var ska du ha all fisk ?
MvhKommentar
Kommentar