If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
En bild på Arne ..... han är en Paratilapia polleni "large spot"
Idag var han extremt kaxig först muckade han med ett snäckskal som han slängde in i rutan med jämna mellanrum. Jag undrade självklart vad det var som lät. Innan jag kom på det kollade jag alla pumpar.
Sedan när jag skulle ta kort på honom blev han sur på kameran och försökte bita i den genom rutan.....
polleni är en av mina favoriter, som komemr plumsa i mitt framtida stor kar =).. har du fler bilder?? vilka har han som kompisar?
polleni är en av mina favoriter, som komemr plumsa i mitt framtida stor kar =).. har du fler bilder?? vilka har han som kompisar?
Jorå har fler bilder.... men inte just nu
Just nu går han med massa enstaka fiskar. Men inte i samma akvarie som honan för det går inte. Ett 2 meters kar är för litet att rymma både en hane och hona.
Jo,tyvärr,men det är en ganska så gammalt foto.
Det fanns tre hanar från början,då jag köpte gruppen,men den kvarvarande hanen slaktade dom andra två ganska så snabbt.
Ursprungligen postat av Cissi
Känner mig taskig, men vilken cool bild det var! Det var inte katten som fiska upp den själv va?
Nej,det var inte katten som fiska upp den själv
Katten brydde sig inte ens om den överhuvudtaget
Kommentar