If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag funderar vad som hände med mitt "Presentkort". Har den kommit att registrerats? Jag har mailat men inte hört nåt om att det skulle vara registrerat ännu.
Tjenare, jag skall kolla upp vad som hänt. Låt mig återkomma.
/magnus mattiasson, tf medlemsansvarig.
EDIT, avklarat via pm
Senast redigerad av Byttorp; 28 February 2007, 00:54.
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Hei! Betalte medlemsavgift 9. januar 2007. Er ny medlem. Har ikke hørt noe eller fått noe medlemsnummer fra dere enda.
Kjell Mykkeltvedt
Hjalmevegen 15
3580 Geilo
Norge.
Ble betalt fra Hol Sparebank - har kvittering på at det er sendt.
Jodå, du är registrerad och var med i utskicket av Ciklidbladet, så har inte tidningen kommit ännu bör den vara på gång, då försändelser utanför Sverige tar några dagar extra.
När det gäller medlemsnummer så skickas det ut separat inom kort, avvakta information från medlemsansvarig om när det är på väg.
Dom sista ca 50 tidningarna borde nå vedebörande absolut senast tisdag nästa vecka. Jag har med egna ögon sett dom gå in i postens maskineri under slutet av denna vecka.
Dom sista ca 50 tidningarna borde nå vedebörande absolut senast tisdag nästa vecka. Jag har med egna ögon sett dom gå in i postens maskineri under slutet av denna vecka.
Härligt Deelay. Skönt att du har koll på läget
Som tf. medlemsansvarig så kan jag meddela att det tillkommit 38 betalningar sedan sista utskicket gjordes. Dessa tidningar kommer att skickas ut tillsammans med nästa Ciklidblad.
De senaste dagarnas inkomna betalningar har kommit från:
JENS KONGSTAD RASMUSSEN
MARKUS ANDERSSON
HANS LUNDQVIST
BJÖRN PETTERSSON
PETER JAKOBSSON
JIMMY CEDERHAG
ULF ERIK SJÖLI
TORD LENNERUP
AKVARIUM RONNEBY
LEIF EDVARDSSON
ROBIN HEDSTRÖM
CARINA JÖNSSON
CHRISTOFER ERLANDSSON
BJÖRN HANSSON
MICAEL NILSSON
JAN-ERIK LUNDGREN
PER LERNMAN
MIKAEL KARLSSON
HENRIK VEHKAOJA
STEFAN SAHLSTRÖM
JAN JANSSON
DINO EFENDIC
VERONICA LINDGREN
ABBAS BARAKAT
THOMAS ALDHEN
OSCAR AHLSTRÖM
PIERRE ÖSTERGREN
CHRISTOPHER PETTERSSON
BJÖRN HOLMBERG
ROINE LENNARTSSON
JIMMY ASPLUND
ULRICA GREEN
JENS JOHANSSON
NILS ERIK KARLSSON
MICHAEL LINDSTRÖM
MAGNUS WALLIN
RASMUS PLOMIN
KENNETH BENGTSSON
Det kan inte nog poängteras hur viktigt det är att den som betalar fyller i namn och adress (gärna medlemsnummer också). Just nu pågår arbete med att spåra 10 stycken annonyma betalningar vilket tar tid och kostar extra pengar.
Senast redigerad av Byttorp; 06 March 2007, 12:15.
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG
Jag betalade in den 21-22 dec, men har inte fått något medelade att jag är medlem eller något ciklidblad.
Andreas Hallberg
Bullerby gatan 15a
59834 Vimmerby
Hej Andreas, jag har sökt på inkomna betalningar mellan 21-28 utan att finna DIN betalning. Har pengarna kommit från någon annans konto/namn möjligen? Har du möjlighet att kolla med din bank så att pengarna verkligen gått iväg osv. Du kan maila till mig på medlem@ciklid.se så tar vi resten av kontakten där.
Mvh Magnus, tf medlemsansvarig.
Ordförande GCG
Hej Andreas, jag har sökt på inkomna betalningar mellan 21-28 utan att finna DIN betalning. Har pengarna kommit från någon annans konto/namn möjligen? Har du möjlighet att kolla med din bank så att pengarna verkligen gått iväg osv. Du kan maila till mig på medlem@ciklid.se så tar vi resten av kontakten där.
Mvh Magnus, tf medlemsansvarig.
EDIT - FIXAT
Ordförande GCG
Kommentar