inte fler medlemmar i ncs?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Decimus
    Användare
    • June 2006
    • 961

inte fler medlemmar i ncs?

kolla de runt lite 1313 medlemmar i ncs.. var det va MEN 4747 medlemmar på danna sajten.. hur kommer det sig att ncs int binder fler av dessa till sig så ncs växer som organisation?

en liten tanke bara..
  • Decimus
    Användare
    • June 2006
    • 961

många som kollar, ingen med en tnake som man vill skriva?

Kommentar

• Ola Svensson
      Användare
      • April 2002
      • 14633

Jag orkar inte ga in pa statistiken, men manga har inte skrivit nagra inlagg och manga har dubbelreggat sig. Men visst finns det sadana som borde kunna vara med och da galler det att motivera varfor. Personligen sa tror jag inte pa medlemsformaner dvs att vissa saker inte ska tillgangliga for alla. Daremot tror jag pa att man som medlem "koper" en tjanst t ex plats pa servern for att lagga upp bilder i forumet. Det tycker jag ar en bra "medlemsforman". Argumentet jag gillar bast ar "stod foreningen som driver sidan".
      Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Micke
        Användare
        • April 2002
        • 9579

Forumet har funnits i många år en del av dem som registrerat sig i forumet har inte kvar intresset längre. En del kan ha registrerat flera konton i forumet.
        NCS jobbar givetvis alltid på att öka medlemsantalet, förra året nådde vi den högsta noteringen i förenings 40-åriga historia. Det medför att medlemsavgiften för några år sedan kunde sänkas från 295 till 250:-. Sedan dess har avgiften varit oförändrad trots att kostnader för webb, porto och tryckkostnader för Ciklidbladet ökat.
        Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
        Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• endymion

Håller med Ola i stort. Sök på nått ciklidrelaterat och titta hur högt upp på listan NCS träff kommer. Dessutom hur proffsig hemsidan och tidningen är. Folk tror inte det är sant det att den bara är till för ca 1300 personer, detta är för mig tillräckligt stor motivering att betala.

Kommentar

• Micke
            Användare
            • April 2002
            • 9579

Jag kollade igenom medlemslistan och av de 4 474 registrerade medlemmarna i forumet är det 901 stycken som varit inloggade under 2007.
            Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
            Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Decimus
              Användare
              • June 2006
              • 961

oj då det är en heldel det, men ju fler desto bätte va? =)

Kommentar

Arbetssätt...