Geophagus Proximus
Kollaps
X
-
-
Frågan är väl ändå om det verkligen är Proximus, jag försöker se filmen från min mobil men jag ser ingen svart rand på gällocket, eller att fläcken på sidan är rombformad. Det finns en del bra bilder på nätet där man tydligt ser en stor rombformad fläck.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
sam sagt så lär det ju inte vara proximus heller jag har då.Kommentar
-
Grymt snygg Jordätare som jag vill se ännu mer av, hur stor är de? Hur många har du?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ja dom små är F1;or från föräldrarna. Dom är mer än dubbelt så stora nu, men inte liak stora som bamseföräldrarna. Nu går diskusarna själva, det blev för jobbigt för dom med så mycket jordätare. Det funkade bra med regnbåge och apistogrammor med dom. Jordätarna är förresten till salu om någon är intresserad, behöver göra plats för en diskusimport som landar om 2 veckor.
sam sagt så lär det ju inte vara proximus heller jag har då.
Hmm man blir ju sugen på att köpa tillbaka dem!!!
Mvh MickeKommentar
-
Ja det är ju dina gamla. Altifrons är struket då eller?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Vad jag vått veta så ska den svarta fläcken på sidan vara mindre om det e altifrons typ max ngt fjäll så det e inga sådana.Kommentar
Kommentar