Ursprungligen postat av deelay
Vattenbyte överskattat?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayere nån som e sugen på äppelpaj?=)Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayere nån som e sugen på äppelpaj?=)Kommentar
-
Hej!
Hej!
Deealy håll dig till äppelkakor och ite troffar,hi,hi,hi,hi,Mvh Ann-Mari PS JO förresten är den hemmagjord skicka en med internmailKommentar
-
Hej!
Hej!
MalawiJanne här har vi snö och minusgrader vad har ni i Göteborg förutom kålle och ada?Mvh Ann-Mari PS Jag talade om landets främsta diskusdistrikt (Stockholm alltså)Kommentar
-
Min fiskmat är bättre än din. Min doppvärmare är hetare än din.
Jag godtar allt (eller inget) såvida ingen visar upp väldokumenterade och genomtänkta försök eller undersökningar.Senast redigerad av daniel_i_malmö; 20 February 2007, 23:00.Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Ursprungligen postat av malawijanneförresten ligger piteå långt från luleå. eller är det så att allt ovanför stockholm är norrland.mvh janne180 liter SA i väntan på den stora baljan
www.umea.akvarieforening.se
www.zoonen.se/minzoon.asp?oid=509306
-
Ursprungligen postat av malawijanneja det var ett fasans krig där uppe i norr, förresten ligger piteå långt från luleå. eller är det så att allt ovanför stockholm är norrland.mvh janneKommentar
-
Hej!
Jag trodde Norrland började norr om Eslöv?
Mvh
olofKommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av bucklan4 stenkast ungefär Nä, men det är väl 7-8 mil emellan. Och sen så räknas allt söder om sundsvall till fjollträsk.Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
Hej!
Hej!
Man kan DISKUtera huruvuda diskus är en sport eller fisk?jag tror på bägge två förklaringarna.Mvh Ann-MariKommentar
-
Hursomhelst så äger det att byta vatten =) mina fiskar blir glada (ej rädda/stressade) och får fnatt o letar mat i vattenstrålen när den virvlar upp sand, hur vet jag det, när jag flyttar utblåset till andra sidan följer alla fiskar efter... och när jag stänger av så stannar dom o stirrar på mig o undrar varför jag slutade =)
Det e en ny kille på väg in i ciklidträsket som i dagsläget endast odlar guppy men han byter vatten med hink så han kommer garanterat tycka att man inte ska behöva byta så mycket vatten =)Kommentar
-
Det känns som om alla plötsligt och samtidigt blev trötta på den här tråden...Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
Kommentar