Vilket grus/sand blir snyggast?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Flykt
    Användare
    • January 2007
    • 104

    Vilket grus/sand blir snyggast?

    Hej!


    Jag har läste på en del om råda vs biltemas blästersand. Mycket varierande svar. En del har haft väldiga problem och andra tycker det är kanon.

    Själv har jag för närvarande råda i blanda strlk, är mycket missnöjd med sanden då den blivit helt missfärgad.

    Sedan har jag sett bilder där de visat med magnet hur mycket metallflisor det finns i rådan. Att sanden kan "rosta" därav, som jag tycker mitt ser ut att ha gjort i översta lagret

    Hur som helst, rådan ska bort nu när jag ska sätta i bakgrunden. Vill ha tunn och fin sand. Ska helst vara "rockvänlig" också, då jag senare eventuellt vill skaffa rockor.

    Skulle vilja ha småkråd och tips vilken sand/grus som skulle bli snyggast i mitt kar efter monteringen av BTN stora amazonas?

    Mvh/Helena
    /Helena

    Min Zoon
  • tege
    Användare
    • February 2005
    • 2753

    #2
    Vad som är snyggast är upp till betraktaren, tycker jag. Alla har ju lite olika smak, beroende på belysning kan samma matterial se lite olika ut.

    Åk runt till butiker och kompisar och kolla vad du tycker är snyggast, Satsa sen på det oavsett vad andra tycker.
    https://www.ciklid.org/forum/album.php?albumid=34

    Kommentar

    • Decimus
      Användare
      • June 2006
      • 961

      #3
      tycker du skall snacka litet med DRD. han har en kalas finer sand =9

      Kommentar

      • Flykt
        Användare
        • January 2007
        • 104

        #4
        Ursprungligen postat av Decimus
        tycker du skall snacka litet med DRD. han har en kalas finer sand =9

        Okej! Tackar så mycket. Ska snacka med han.

        /Helena
        /Helena

        Min Zoon

        Kommentar

        Arbetssätt...