Bild på 1225 litersburken...
Projekt inbyggda akvarium utan att ha en vägg!
Kollaps
X
-
-
Så långt har vi kommit hitills. I veckan kommer lådorna på plats under bänkarna. Bilder läggs in så fort som möjligt!
Jag är jäkligt nöjd än så länge! Känns skönt att ha det inbyggt samtidigt som det blir lättjobbat i burkarna enkelt och snabbt, bara att plocka ner! De som kommer plockas ner oftast är skivan mellan burkarna och de två brevid den på varsin sida. Där görs vattenbyten. Vid matning vinklar man bara ut rutan från burken.
Fortsättning följer...Kommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av RobinSer fint ut!
Är det dax för lite ny fisk snart?Kommentar
-
-
-
jahaja
Du Erik börjar nästan ändra mig om den där Aurora honan även fast jag inte har någon användning av den, bara för att få ta en titt på dem där akvarierna samt bygge*dreggel*Kommentar
-
Ursprungligen postat av wrackerDu Erik börjar nästan ändra mig om den där Aurora honan även fast jag inte har någon användning av den, bara för att få ta en titt på dem där akvarierna samt bygge*dreggel*
Men om du har vägarna förbi Nacka är det bara slå en pling, är jag hemma kan du kika förbi om du vill...Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinÄr det dax för lite ny fisk snart?
Ursprungligen postat av Erik ÖsterlundDet skulle inte vara fel...
Ser ruskigt bra ut måste jag säga. Men dom där metallhalogenbelysningarna, har du alltid haft dom, eller är dom nya? Eller var jag bara så ouppmärksam att jag missade dom?
Om man i framtiden skaffar sig en större lägenhet (läs: trea) med akvarierum så är det där en lösning som känns riktigt bra.Daniel AndréassonKommentar
-
Det ser riktigt fint ut detta, bra jobb både med burkarna och väggen =)Kommentar
-
Ursprungligen postat av dinajelSer ruskigt bra ut måste jag säga. Men dom där metallhalogenbelysningarna, har du alltid haft dom, eller är dom nya? Eller var jag bara så ouppmärksam att jag missade dom?
Spottarna satt i förut oxå, men eftersom lysrören var tända när du var här så såg du nog inte dom. Bilderna är tagna när det bara är spottarna som är tända. Ser bra ut live!Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayDet ser riktigt fint ut detta, bra jobb både med burkarna och väggen =)Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Erik ÖsterlundTack! Du snackade något om att komma hit och fota när jag var i lokalen... hrm... men nu när du är en sån mästerfotograf kanske det kostar?Kommentar
Kommentar