mina rödzebra yngel verkar inte vilja äta maten jag ger dom, det är cyklops och frystorkade tubifex.....
vad ska dom ha för mat??
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
ok, tror att det blir problem med att fixa det bara160l malawi
112l sällskapskar/CA:D
24l yngelkar:DKommentar
-
-
ok, går det att köpa???, och sen undrar jag om nån vet varför dom är jätte skygga av sig?!160l malawi
-
Ursprungligen postat av drennerok, tror att det blir problem med att fixa det bara||||Kommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av drennerok, går det att köpa???, och sen undrar jag om nån vet varför dom är jätte skygga av sig?!Det går alltid en senare buss.Kommentar
-
Ursprungligen postat av drennermina rödzebra yngel verkar inte vilja äta maten jag ger dom, det är cyklops och frystorkade tubifex.....Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
-
Sätta yngel på svälkur är inget o rekomendera då de precis i början av livet behöver en bra start med gott käk.
mvh/ BBKommentar
-
ok, det var 2 dagar sedan dom blev spottade , hoppas samtliga 4-5 överlever160l malawi
-
Ursprungligen postat av Bright_BlueSätta yngel på svälkur är inget o rekomendera då de precis i början av livet behöver en bra start med gott käk.
mvh/ BB
Jag menar ju när de kommer upp i storlek/ålder och inte ska äta smått längre eller när de ska göra sällskap med de större fiskarna. Inte annars.Mbunas för hela slanten i alltför många kar....Kommentar
Kommentar