Jag hittade ett gäng frågor på vetgirig.nu om tang.ciklider. Ett ganska kul tidsfördriv.
testa dina tanganyika kunskaper
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Själv fick man 88%, åkte dit på vad furcifer betyder och sen den med Paracyprichromis nigripinnis, jag tog att akvariet ska vara mörkt, men att de ska vara i stim är visst viktigare .MVHKommentar
-
Ursprungligen postat av RatzSjälv fick man 88%, åkte dit på vad furcifer betyder och sen den med Paracyprichromis nigripinnis, jag tog att akvariet ska vara mörkt, men att de ska vara i stim är visst viktigare .Kommentar
-
Ursprungligen postat av MalaweBah! Inte tala om rätta svaren juh...då kommer alla snart ha alla rätt...och jag blir sämst.
Jag sa aldrig vad furcifer betyder , en mycket svårare fråga än den om nigripinnisen...MVHKommentar
-
88 % rätt hade jag. Åkte på frågan om calvusen eller Compressiceps vad det var samt furcifer.Kommentar
-
94 % ratt. Akte ocksa dit pa furcifer. Sedan var ju vissa fragor diskutabla aven om man forstod vilket svar de ville ha.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Ursprungligen postat av MalaweBah! 81% rätt...dvs 13 rätt av 16 möjliga...och ett av felen var pga stavfel!Kommentar
-
Ursprungligen postat av bjerlandJag hade samma procent och ett stavfel
Jag stavade en "aqua-kändis" namn fel...med en enda bokstav. Jag hade fel på furcifer...sedan minns jag inte vart det tredje felet var någonstans.
Calle! Du borde haft 100%... Tanganyika-frälst som du varit/är....Kommentar
-
Jag fick 94%. Skittest! Jag fick fel för att jag svarade Cyphotilapia frontosa. Det rätta svaret var tydligen Frontosa. Dessutom det stort F!Och så är det.
/JKommentar
-
Det här är skumt. Samma fråga felstavadKommentar
-
Ursprungligen postat av bjerlandDet här är skumt. Samma fråga felstavadKommentar
-
-
-
Kommentar