Jag hittade ett gäng frågor på vetgirig.nu om tang.ciklider. Ett ganska kul tidsfördriv.
testa dina tanganyika kunskaper
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Själv fick man 88%, åkte dit på vad furcifer betyder och sen den med Paracyprichromis nigripinnis, jag tog att akvariet ska vara mörkt, men att de ska vara i stim är visst viktigare.
MVHKommentar
-
Ursprungligen postat av RatzSjälv fick man 88%, åkte dit på vad furcifer betyder och sen den med Paracyprichromis nigripinnis, jag tog att akvariet ska vara mörkt, men att de ska vara i stim är visst viktigare.
Kommentar
-
Ursprungligen postat av MalaweBah! Inte tala om rätta svaren juh...då kommer alla snart ha alla rätt...och jag blir sämst.
Jag sa aldrig vad furcifer betyder, en mycket svårare fråga än den om nigripinnisen...
MVHKommentar
-
88 % rätt hade jag. Åkte på frågan om calvusen eller Compressiceps vad det var samt furcifer.Kommentar
-
94 % ratt. Akte ocksa dit pa furcifer. Sedan var ju vissa fragor diskutabla aven om man forstod vilket svar de ville ha.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Ursprungligen postat av MalaweBah! 81% rätt...dvs 13 rätt av 16 möjliga...och ett av felen var pga stavfel!Kommentar
-
Ursprungligen postat av bjerlandJag hade samma procent och ett stavfel
Jag stavade en "aqua-kändis" namn fel...med en enda bokstav. Jag hade fel på furcifer...sedan minns jag inte vart det tredje felet var någonstans.
Calle! Du borde haft 100%...Tanganyika-frälst som du varit/är....
Kommentar
-
Jag fick 94%. Skittest! Jag fick fel för att jag svarade Cyphotilapia frontosa. Det rätta svaret var tydligen Frontosa. Dessutom det stort F!Och så är det.
/JKommentar
-
Det här är skumt. Samma fråga felstavadKommentar
-
Ursprungligen postat av bjerlandDet här är skumt. Samma fråga felstavadKommentar
-
-
-
Kommentar