Sorry att jag har inte betalt än, det kommer. Fick dotter för ett tag sen, så hon har tagit min tid
NCS Medlemsbehörighet 2007 - på Ciklid.se
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av discusredSorry att jag har inte betalt än, det kommer. Fick dotter för ett tag sen, så hon har tagit min tid
Grattis !!
Det enda som du gå miste om under tiden är Ciklidbladet, men å andra sidan har du ju annat att titta på/efter nu..... och Ciklidbladet kan du alltid läsa ikapp när du betalt.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
H.E.J.
lillhult
poujac
RobertoJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
jsl
matteK
Niklas Blixt
Peter $
Rembrandt
sha
THE-FONZ
XorkJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Då jag betalat in medlemsavgiften den 2/1-07 så har jag efter x antal mail lyckats att tillskansa mig första ciklidbladet under kvartal 1. Finns det en möjlighet att den som är medlemsansvarig att kanske ordna med ett medlemskort och övrigt som hänger samman med ett medlemsskap under kvartal 2?
Tack på förhand!
Arne BrandelbrandelKommentar
-
Har någon fått några medlemskort över huvud taget? Jag hittar i alla fall inget för 2007, men det är möjligt att jag tappat bort det redan.Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeAHar någon fått några medlemskort över huvud taget? Jag hittar i alla fall inget för 2007, men det är möjligt att jag tappat bort det redan.Mvh Mikael SchöllinKommentar
-
Ursprungligen postat av Mikael_SInte jag, när kommer kortet?
Mvh Magnus Mattiasson, tf medlemsansvarig.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Hej!
Jag är inte riktigt säker på hur detta funkar men jag betalade in medlemsavgiften 27/2. Skall man få ett nummer så man kan aktivera sig som medlem på forumet då?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Markus_AHej!
Jag är inte riktigt säker på hur detta funkar men jag betalade in medlemsavgiften 27/2. Skall man få ett nummer så man kan aktivera sig som medlem på forumet då?
/magnusTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Björn
JensJ
Jimma
Lasse Lundin
Markus_A
telgefotoJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
-
Kommentar